دانلود نسخه هک شده بازی Dont Knock Twice + Update v1.02 برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Dont Knock Twice + Update v1.02 برای PS4


منبع: دانلود ها

196

1398/2/29

13:27


داستان کلیِ بازی Dont Knock Twice درباره یک مادر و دختر است که از قضا رابطه خوبی با یکدیگر ندارند! با این حال دختر خانواده مدتی است که گرفتار جادوگران شیطانی شده است و شما در نقش یک مادر وظیفه دارید تا هر چه سریعتر فرزند خود را نجات دهید. در کل بازی حتی یک کلمه دیالوگ هم بین شخصیت‌ها رد و بدل نمی‌شود و تنها باید از روی دست‌نوشته‌ها یا روزنامه‌ها داستان بازی را متوجه شوید. به همین خاطر در طول بازی، تنها می‌توانید از طریق SMS با دختر خود در ارتباط باشید! با این حال یکی از ایراداتی که می‌توان از بازی گرفت، همین روایت داستان است. اگر از آن دسته افرادی هستید که حوصله خواندن متن‌ها را ندارید، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ چیزی از داستان DKT متوجه نخواهید شد!

Dont Knock Twice PS4-PRELUDE

Update v1.02; ID: CUSA-06467

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Dont-Knock-Twice


بازی Dont Knock Twice در دسته بازی‌های ترسناک قرار می‌گیرد، لذا بخاطر وجود این موضوع، مواردی مثل اتمسفر، طراحی محیط و ترساندن بازیکن اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. در یک جمله باید گفت که DKT به هیچ وجه ترسناک نبود و بیشتر حس و حال یک بازی ماجراجویانه را داشت تا یک بازی ترسناک! هسته اصلی DKT تنها به گشت و گذار در محیط، خواندن متن‌ها و حل کردن چند پازل به شدت ساده محدود می‌شود، البته در آن بین هم باید منتظر چند Jump Scare باشید که آن‌ها هم در حدی نیستند که بتوانند وضعیت بازی را بهبود ببخشند. حتی بازی قصد دارد در بعضی مواقع با جا‌به‌جا کردن وسایل خانه، رعد و برق و … اضطراب شما را بالا ببرد، ولی همچنان ناکام می‌ماند!

مشکل ترسناک نبودن بازی چندین دلیل دارد که جمله آن‌ها می‌توان به اتمسفر بازی اشاره کرد. گیم‌پلی DKT در یک خانه جریان دارد و سازندگان هم به خوبی توانسته‌اند محیط داخلی خانه را به شکل باورپذیری طراحی کنند. اما متاسفانه وجود مواردی مثل استفاده نکردن از موسیقی‌ متن (در بیشتر قسمت‌های بازی) و روشن بودن محیط در بیشتر مواقع باعث شده تا اتمسفر ترسناک بازی از دست برود و به همین خاطر هم نمی‌توان DKT را یک بازی ترسناکِ درجه یک قلمداد کرد.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

info

Don’t Knock Twice is a first-person horror game based on a psychologically terrifying urban legend. To save her estranged daughter, a guilt-ridden mother must uncover the frightening truth behind the urban tale of a vengeful, demonic witch.

Don’t Knock Twice fully supports PlayStation®VR for the ultimate immersive horror experience. This version also includes the non-VR game.

To find and save your daughter, you will explore all depths of a grand manor house, searching for hidden clues and wielding items to fight or escape the terror that surrounds you. One knock to wake her from her bed, twice to raise her from the dead.

The game was developed alongside the horror film, Don’t Knock Twice, starring Katee Sackhoff (Battlestar Galactica) and directed by Caradog James (The Machine).

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.02 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Dont Knock Twice v1.00 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو