نقد و بررسی خودروی جک اس ۵ اتوماتیک

منبع: روزیاتو

176

1398/4/5

14:04


جک اس ۵ اتوماتیک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خودروی جک اس ۵ محصول کمپانی کرمان خودرو است. شکل ظاهری این خودرو بسیار به روز و ایده آل است.

 مشخصات فنی خودرو

خودروی جک اس ۵ دارای موتور چهار سیلندر می باشد که حداکثر قدرت آن ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس ۶ سرعته دو کلاجه به آن متصل شده است که باعث می شود دنده ها راحت تر و سریع تر از گیربکس اتومات معمولی تعویض شوند.  شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در حالت تیپترونیک ۱۲٫۲۵ ثانیه و در حالت اسپرت ۱۲٫۰۴ ثانیه و درحالت درایو ۱۳ ثانیه است. باک خودرو نسبت به اندازه خودرو زیاد بزرگ نیست و حدود ۵۵ لیتر بنزین در آن جای می گیرد و چون موتور خودرو توربو است البته توربو ساده، بهتر است از بنزین سوپر استفاده شود. وزن خودرو جک اس ۵  اتومات ۱۵۴۵ کیلو گرم می باشد که نسبت به خودرو جک اس ۵  دستی سنگین تر است. به طور کلی می توان گفت خودرو جک اس ۵ اتوماتیک، نسبت به خودروی  جک اس ۵ دستی تفاوت های بسیاری دارد که مهم ترین آن گیربکس اتوماتیک و آپشن های اضافه شده بر روی این خودرو می باشد.

از آپشن های جک اس ۵ اتوماتیک می توان به سانروف ۲ حالته، آینه های جانبی تاشونده برقی همراه با گرمکن، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی، اخطار دهنده فشار باد چرخ ها، کامپیوتر سفری، صندلی های چرمی به همراه گرمکن، ترمز  ای بی اس abs، ترمز برقی پارک خودرو، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت، کلیدهای مولتی مدیا که بر روی فرمان قرار دارند، کنسول جلو و عقب، شیشه های  REFLEX، شیشه بالابرهای برقی و روشن شدن با استارت اشاره کرد.

ویژگی های ظاهری

در قسمت جلوی خودرو، یک جلو پنجره بزرگ نصب شده است که آرم کمپانی جک بر روی آن قرار دارد. دو چراغ بزرگ و کشیده و دو چراغ مه شکن بر روی سپر آن وجود دارد که باعث زیبایی هرچه بیشتر خودرو شده است. در نمای کناری طراحی یک پارچه و هماهنگی با نمای جلوی خودرو و چراغ های عقب آن به خوبی قابل رویت می باشد. عقب خودرو که طراحی زیبا و جذابی دارد، از دو چراغ بزرگ  lED دار و دو چراغ مه شکن استفاده شده است و آرم کمپانی جک به صورت بزرگ در قسمت عقب خودرو هم نصب شده است.

فضای داخلی برای سرنشینان جلو و عقب بسیار مناسب و کافی می باشد. سرنشینان به راحتی می توانند در مسافت های طولانی مدت، بر روی صندلی های خودرو  جک اس ۵ اتوماتیک احساس آرامش و راحتی داشته باشن. صندلی راننده به صورت برقی می باشد و دارای دو مموری است که برای ذخیره کردن حالت های دلخواه راننده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به هنگام خاموش کردن خودرو صندلی به صورت خودکار کمی عقب رفته تا راننده راحت تر پیاده شود. مانیتور نسبتا بزرگی بر روی کنسول مرکزی نصب شده است که فضای پشت خودرو را به طور واضح در اختیار راننده در قرار می دهد، دوربین دنده عقب و جی پی اس و سیستم صوتی به خوبی عمل می کنند.

خودرو دارای سنسور پارک جلو و عقب می باشد که در هنگام پارک کردن به نگه داشتن فاصله با خودروی جلویی یا عقبی به راننده  کمک می کند، فرمان آن برقی است که بسیار نرم و شعاع گردش بسیار عالی دارد. جک اس ۵  دارای سنسور باران و سنسور نور می باشد. سنسور باران در زمانی که باران می بارد و سنسور نور هم هنگامی که هوا تاریک می شود به صورت خودکار روشن می شوند.

خودروی جک اس ۵  اتوماتیک یک خودروی زیبا و به روز با طراحی شیک می باشد که برای  تمام کسانی که به دنبال یک خودروی راحت، پر آپشن و همچنین شاسی بلند برای استفاده شهری و مسافت های طولانی می باشند، مناسب است. می توانید خرید و فروش خودرو جک اس ۵ اتوماتیک را در کم ترین زمان ممکن با سایت دیوار تجربه کنید.

منبع: ویرلن

نقد و بررسی خودروی جک اس ۵ اتوماتیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو