تاریخ پخش فصل نهم سریال American Horror Story مشخص شد

منبع: بلاکس آپ

98

1398/4/5

14:05


تاریخ پخش فصل نهم سریال American Horror Story مشخص شد

در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX به صورت رسمی تاریخ پخش فصل نهم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) را اعلام کرده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار شبکه FX تاریخ پخش فصل نهم سریال American Horror Story را با نام 1984 اعلام کرده است. این شبکه گفته که پخش سریال American Horror Story: 1984 از تاریخ 18 سپتامبر 2019 (27 شهریور 1398) آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از داستان فصل نهم در دسترس نیست و تنها طبق ویدیویی که در گذشته منتشر شده بود، به نظر می‌ رسد این فصل قرار است به سبک فیلم‌ های اسلشر دهه 80 میلادی تولید و منتشر شود. 

هنوز لیست بازیگران فصل نهم سریال داستان ترسناک آمریکایی منتشر نشده است، ولی ایوان پیترز مدتی پیش تایید کرد که در فصل نهم حضور نخواهد داشت و این اولین بار است که او در سریال  American Horror Story حضور ندارد. پیترز از همان فصل اول در سریال حضور داشت، او و سارا پلسون تنها بازیگرانی هستند که از فصل اول سریال American Horror Story تاکنون در تمامی فصل‌های آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، انتظار می‌رود که در سریال American Horror Story: 1984 شاهد بیشتر بازیگران اصلی آن نیز باشیم. لازم به ذکر است که مدتی پیش در خبری اعلام شد که این سریال برای فصل دهم تمدید شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو