دانلود بازی Wargroove v1.2.6 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Wargroove v1.2.6 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

162

1398/4/5

14:20


Wargroove دقیقا همان بازی تاکتیکال نوبتی است که منتظرش بودید. اگر بخواهیم بگوییم چه چیزی واقعا در Wargroove هیچ کم و کاستی ندارد، آن چیز دقیقا محتوای بازی است! تاکتیک های هوشمندانه و ویرایشگر مراحل تاثیرگذار بازی باعث شده است تا طرفداران Advance Wars بتوانند یک اثر موفق دیگر را تجربه کنند. این بازی اثری از استودیو Chucklefish است که توانسته با میانگین نمره ی ۹ از ۱۰ از سمت منتقدین و کسب امتیاز بسیار بالا از سمت گیمرها، یک اثر موفق شناخته شود. شما می توانید این بازی استراتژیک را تا بیش از ۴نفر تجربه کنید و با دوستان خود ساعت ها سرگرم باشید. این بازی از قابلیت کراس پلی میان کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان پشتیبانی خواهد کرد.

در این بازی وظیفه فرماندهی یگان‌های ارتش در جنگ بین جناح‌ها به بازیکنان محول می‌شود و این کار را می‌توان تا سقف چهار بازیکن در کمپین بازی و حالت‌های چندنفره آنلاین و لوکال بازی انجام داد. بازیکنان همچنین با استفاده از ویرایشگر درون بازی و ابزارهای شخصی‌سازی قادر به طراحی میادین جنگ و داستان‌های مختلف خواهند بود.

Wargroove v1.2.6 Build 17656 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Wargroove

Wargroove دارای چهار حالت مختلف است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. حالت اسکیرمیش بیش از ۳۰ نقشه PvP تا سقف دو بازیکن، بیش از ۱۰ نقشه PvP تا سقف سه بازیکن و بیش از ۶ نقشه PvP تا سقف چهار بازیکن را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند این حالت را به‌صورت آنلاین یا آفلاین (نبرد با هوش مصنوعی) تجربه کنند. دومین حالت بازی، آرکید نام دارد که بازیکنان می‌توانند از طریق فرمانده‌های Wargroove، پنج نبرد مختلف را انجام داده و برنده شوند.

این در حالی است که کاربران بازی Wargroove از طریق حالت کمپین می‌توانند مراحل داستانی مختلفی را در قالب فرمانده‌های بازی تجربه کنند که بیش از ۳۳ مرحله‌ی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در پایان و آغاز هر نبرد هم میان‌پرده‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این میان یک حالت پازل محور هم برای بازیکنان تدارک دیده شده است. در نبردهای معمایی بازی باید با استفاده از شیوه‌های مختلف، با یک ضربه حریف خود را از بین ببرید.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

info

Command an army, customize battlefields, and challenge your friends, in this richly detailed return to retro turn-based combat! When war breaks out in the Kingdom of Cherrystone, the young Queen Mercia must flee her home. Pursued by her foes, the only way to save her kingdom is to travel to new lands in search of allies. But who will she meet along the way, and what sinister challenges will she face?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Core i3 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Core i5 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Wargroove v1.2.6 Build 17656-SiMPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو