دانلود بازی Drift Into Eternity v1.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Drift Into Eternity v1.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

113

1398/4/5

14:20


بازی Drift Into Eternity در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو We Are Bots طراحی و منتشر شده است. برخورد شهاب سنگ ها به سفینه تحقیقاتی شما باعث شده تا بخش اعظمی از سفینه از کنترل خارج شود و همچنین تمامی افراد و خدمه به جز شما جان خود را از دست بدهند. ارتباط شما با مرکز کنترل قطع شده است و باید سعی کنید تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنید زیرا مهمترین امر در زنده ماندن شما می باشد. تنها یاور شما در بازی یک سیستم هوشمند کامپیوتری می باشد که در موانع پیچیده کمک های مناسب و خوبی را می کند. این بازی به صورت اول شخص می باشد و وظیفه اصلی شما زنده ماندن در دنیای بی کرانی است که در آن تنها هستید و مشکلات جسمی و روحی فراوانی به سراغ شما می آید.

Drift Into Eternity v1.1 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Drift Into Eternity

info

As the sole survivor of a distressed long-haul spaceship, you find yourself trapped within its falling apart remainings, struggling to maintain its vital functions and coping with your own survival while a code-strangled AI tries to help you. Explore, salvage, study and make a good use of the different modules of the ship to resolve this dreadful situation. Inspired by our love for science-fiction classics and the survival genre, Drift Into Eternity presents you with a unique and difficult survival experience in first person view. You’ll have to quickly learn how to take advantage of the environment if you want to overcome the many dangers threatening the ship and your life.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Intel i3

Memory: 2 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 275 series or higher

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Intel i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 275 series or higher

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Drift into Eternity v1.1-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو