دانلود بازی Not Tonight: One Love برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Not Tonight: One Love برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

86

1398/4/5

14:50


بازی Not Tonight سبک نقش آفرینی، اشاره و کلیک و ماجراجویانه است که توسط استودیو PanicBarn توسعه یافته و No More Robots آن را منتشر کرده است. در این بازی، شما کنترل شخصی را به عهده می‌گیرید که در Relocation Block B. Britain زندگی می‌کند؛ مکانی که تحت کنترل حزب محافظه‌کار قرار دارد. شما در نقش یک دربان قرار می‌گیرید. “به سختی کار کن… به دنبال دردسر نباش… در این صورت ممکن است اجازه‌ی ماندن داشته باشی”.

فضای بازی Not Tonight شبیه به عنوان Papers, Please می‌باشد. به عنوان یک دربان شما در مکان‌هایی همچون بارها، کلاب‌ها و جشنواره‌ها و دیگر رویدادها حضور خواهید یافت. در این شغل شما باید لیست مهمانان را مدیریت کرده، کارت شناسایی و امتیاز خوش‌نامی آن‌ها را بررسی کرده و هر قانون دیگری که در رویداد موردنظر حاکم است را اجرایی کنید. در ضمن نباید اجازه دهید که بریتانیایی‌های مست، دردسرساز شوند! اگر کارتان را خوب انجام دهید، می‌توانید از طریق شغلتان پول و پاداش به دست آورید.

از این پول برای زنده ماندن استفاده کنید. آپارتمان، تجهیزات و حتی شخص خود را ارتقا دهید تا در مواجه با موقعیت‌های چالش‌برانگیزتر، دربان بهتری باشید و از نردبان موفقیت در شغل خود سریع‌تر بالا بروید. همانند عنوان Papers, Please، شما در برابر تصمیماتی اخلاقی قرار خواهید گرفت. به طور خلاصه سوال این است که ” آیا به جریان مقاومت ملحق شده و با رژیم مبارزه خواهید کرد و یا این که سر خود را پایین بگیرید و امیدوار باشید تا یک روز همه این مشکلات تبدیل به یک خاطره فراموش‌شده گردد؟”

Not Tonight One Love PC-PLAZA

بسته الحاقی جدید One Love اضافه شد

دانلود-بازی-Not-Tonight-One-Love

info

In an alternative Britain where Brexit talks have collapsed, an extreme far-right government has taken power. Citizens of European heritage have been rounded up and exiled. Forced out of your previous life, you find yourself in the midst of a booming gig economy, fighting to scrape by and return to the city you call home.

Not Tonight is a post-Brexit management game, fusing a time-pressure RPG with a politically charged story where every decision matters. Will you join the resistance and fight the regime — or keep your head down and hope that one day this will all be a distant memory?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8 or later

Processor: Intel Core i5

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 550/equivalent or higher

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: High-range Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 760/equivalent or higher

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 25م ژوئن 2019 + بسته الحاقی One Love می باشد.

————–

دانلود بازی Not Tonight One Love-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو