همیلتون و مرسدس، این ترکیب توقف ناپذیر!

منبع: نوداد

126

1398/4/5

15:08


اگرچه تیم فراری در فصل جاری عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته اما این تیم مرسدس-ای ام جی پتروناس است که شکست ناپذیر به نظر می رسد چراکه هشتمین پیروزی خود در فصل جاری را رقم زدند.

جدیدترین پیروزی مرسدس در پیست پاول ریکارد در فرانسه به دست آمد و البته با چهارمین پیروزی پشت سر هم و ششمین پیروزی فصل لوئیس همیلتون همراه بود. این راننده ی باتجربه هم اکنون با ۱۸۷ امتیاز بالاتر از تمامی رقبا قرار داشته و مرسدس نیز در جدول تیم ها با ۳۳۸ امتیاز در صدر قرار داشته درحالی که فراری تنها ۱۹۸ امتیاز کسب کرده است.

همیلتون پس از مسابقه گفته است:

همیلتون و مرسدس، این ترکیب توقف ناپذیر!

قطعاً آخر هفته ی خوبی بود. من مدت زیادی است که رانندگی می کنم اما این موضوع هیچ وقت قدیمی نمی شود. مسابقه همیشه یک چالش است و من آن را دوست دارم. دوست دارم فاصله ها را پر کرده و با این خودرو در بالای جدول قرار گیرم.

این راننده که قهرمانی های متعددی در فرمول ۱ داشته ادامه می دهد:

همیلتون و مرسدس، این ترکیب توقف ناپذیر!

اما من این عملکرد را نمی توانم بدون تیمی باورنکردنی به دست آورم، گروهی از افراد که اینجا حضور دارند و پشتیبان من هستند. ما باهم تاریخ ساز می شویم و من به همه افتخار می کنم، افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. به والتری هم افتخار می کنم که این هفته عملکرد خوبی داشت.

زمانی که همیلتون از پیشتازی خود مطمئن شده بود تصمیم گرفت یک امتیاز دیگر را نیز برای ثبت سریع ترین زمان طی یک دور پیست به دست آورد. البته تیم مرسدس انجام چنین کاری را به او توصیه نکرد اما خب این راننده ی بریتانیایی تصمیم خود را عملی کرد. او گفت:

آن ها گفتند این کار را نکنم اما من گفتم منظورتان چیست؟ ما جایی برای شکست نداریم و من این کار را انجام خواهم داد؛ و رفتم که آن را انجام دهد و نزدیک بود که امتیاز اضافی را بگیرم!

او ادامه می دهد:

برای اینکه همیشه جنگنده، مشتاق و سرسخت باشید باید ذهنیت خود را تغییر دهید. لحظه ای که عقب بنشینید همان لحظه شکست خواهید خورد. من برنامه ای برای انجام چنین کاری ندارم.

عملکرد کنونی مرسدس در فرمول ۱ ما را به یاد دوران فراری بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ می اندازد که میشائیل شوماخر و تیمش حرف اول را در این مسابقات می زدند. آیا ژرمن ها می توانند این فصل را با قهرمانی های پشت سر هم به پایان برسانند؟ در این صورت با مسابقات بسیار ترسناکی روبرو خواهیم بود…

همیلتون و مرسدس، این ترکیب توقف ناپذیر!



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو