به خاطر کسب جایزه بهترین بازیگر مرد؛ نایب رییس انجمن منتقدان به حامد بهداد تبریک گفت

منبع: سینما پرس

84

1398/4/5

15:54


سینماپرس: جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در یادداشتی عنوان کرد که بازی حامد بهداد در «قصر شیرین» کلاس درس برای جوانان عاشق بازیگری است.

قصر شیرین

سینماپرس: جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در یادداشتی عنوان کرد که بازی حامد بهداد در «قصر شیرین» کلاس درس برای جوانان عاشق بازیگری است.

به گزارش سینماپرس، جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در پی موفقیت حامد بهداد بازیگر فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد، در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد، این موفقیت را به وی تبریک گفت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

حامد بهداد عزیز

هنرمند و بازیگر سینمای نجیب و شریف ایران

بدون شک تو لایق بهترین‌هایی و دریافت جایزه بهترین بازیگری از جشنواره شانگهای، تأکیدی صد چندان بر معرفت، شناخت و توانایی تو در دنیای بازیگری و ایفای نقش‌های متفاوت است.

بازی کنترل و حساب شده و منطقی‌ات در فیلم «قصر شیرین» بدون شک یکی از امتیازات بارز فیلم است و کلاس درسی برای جوانان عاشق بازیگری.

حامد جان در «قصر شیرین» تو نوع دیگری از هنر و توانایی خود را به رخ کشیده‌ای، میمیک صورت، کنترل اجزای صورت و نگاه پر جذبه و نافذت تا عمق وجود مخاطب نفوذ و حس همذات پنداری را در مخاطب دو چندان می‌کند.

حامد عزیز

تو آدم برون‌گرایی هستی و شخصیت و کاراکتر جلال در «قصر شیرین»، کاراکتری درونگراست و تو چقدر هنرمندانه، حرفه‌ای، درست و حساب شده از خود عبور کرده‌ای و در این پارادوکس سربلند بیرون آمده‌ای و این هنر بی‌بدیل توست که شخصیتی جدید خلق کرده‌ای که از خود واقعی‌ات فرسنگ‌ها فاصله دارد.

تو با شناختت و درک درستی که از جهان بینی کاراکتر جلال پیدا کرده‌ای، شخصیت و کاراکتری عصبی، عبوس و تلخ را با بازی شیرینت به همراه ظرافت و آگاهی، دلنشین کرده‌ای.

دست مریزاد به تو که هر سال پخته‌تر، حرفه‌ای تر و بی مانندتر در عرصه هنر بازیگری می‌درخشی.

درخششت مداوم بازیگر با معرفت و دوست داشتنی سینما.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو