فیلم The Lion King قبل از اکران توانست رکورد شکنی کند!

منبع: بلاکس آپ

218

1398/4/5

16:05


فیلم The Lion King قبل از اکران توانست رکورد شکنی کند!

بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده، فیلم سینمایی The Lion King (شیر شاه) توانسته رکورد پیش فروش روز اول فیلم‌های لایو اکشن والت دیزنی را بشکند. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

همان طور که در خبر روز گذشته گفته بودیم، یک ماه دیگر تا اکران فیلم سینمایی The Lion King (شیر شاه) باقی مانده و پیش فروش بلیط های این فیلم مورد انتظار رسما شروع شده است. حال طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده فیلم شیر شاه توانسته اولین رکورد خود را بشکند. این فیلم لایو اکشن پس از فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، دومین پیش‌ فروش برتر بلیت در سال 2019 را به نام خود در وب‌ سایت‌ های فندنگو و Atom ثبت کرده است. همچنین Atom گفته که فیلم شیر شاه بهترین پیش فروش بلیت در روز اول فیلم‌ های خانوادگی را نیز شکسته است. همچنین فندنگو گفته که فیلم The Lion King بهترین پیش فروش بلیت را در بین‌ فیلم‌ های والت دیزنی داشته است و به این ترتیب این فیلم رکورد پیش فروش فیلم‌ های لایو اکشن دیزنی را شکسته است. پس از فیلم The Lion King، فیلم سینمایی Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم سینمایی Aladdin (علاالدین) در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین باید اضافه کنیم که این فیلم در همین بازه 24 ساعته توانسته پیش فروش بهتری نسبت فیلم هایی مثل فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) از دنیای مارول در وب سایت Atom داشته باشد. دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند. فیلم The Lion King در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو