رازهای زیبایی دکوراسیون خانه که از آن ها بی خبرید + عکس

رازهای زیبایی دکوراسیون خانه که از آن ها بی خبرید + عکس


منبع: نمناک

581

1398/4/5

16:50


قطعا شما هم دلتان میخواهد دکوراسیون خانه تان بهترین و زیباترین باشد، رازهای زیبایی دکوراسیون را در ادامه ملاحظه کنید.

رازهای زیبایی دکوراسیون خانه که از آن ها بی خبرید + عکس

رازهای زیبایی دکوراسیون خانه

طراحی کردن دکوراسیونی ایده آل و همه چیز تمام نیازمند رعایت نکات ریز و درشتی است که شاید کمتر کسی از آنها باخبر باشد، ایده های دکوراتیو و رازهای دکوراسیونی زیادی وجود دارد که باعث میشوند خانه ای بی عیب و نقص برای خود طراحی و دکوراسیون کنید. در این بخش از دنیای مد نمناک رازهای دکوراسیونی برای زیباتر شدن منزل را به شما معرفی میکنیم که بسیار کمک کننده هستند.

رازهای دکوراسیون خانه

رازهای مهم دکوراسیون خانه 

- اکثر افراد فقط از یک جفت کوسن برای مبل سه نفره استفاده میکنند اما این اشتباه است و باید از دو جفت کوسن استفاده کنید که طرح و رنگ ان ها متضاد باشد مثلا برای مبل قرمز کوسن های سفید و مشکی استفاده کنید.

- اگر دوست دارید منزل تان بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و هیچوقت تکراری و خسته کننده نشود باید از رنگ سفید در آن زیاد استفاده کنید.

زیباتر شدن منزل

زیباتر شدن منزل با این ایده ها 

- شاید باورتان نشود اما وقتی اتاق خواب تان کوچک است باید تخت خوابی انتخاب کنید که ارتفاع بلندی داشته باشد این باعث میشود اتاق تان بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

- ترکیب سبک ها یکی از ایده های جذاب دکوراسیونی است که باعث میشود خانه ای متفاوت و خاص داشته باشید، مثلا سبک کلاسیک و مدرن را ترکیب کنید.

 ایده های دکوراتیو

ایده های دکوراتیو برای زیبایی منزل

- اگر کمد با درهای کشویی دارید میتوانید برای زیباتر شدن و متفاوت شدن آن از کاغذ دیواری استفاده کنید و کمدتان را کاغذ دیواری کنید.

- کل فضای خانه را با فرش و موکت نپوشانید این ایده قدیمی دیگر از مد افتاده است بهترین کار این است که فقط بخش هایی از خانه را قالیچه های شیک پر کنید.

ایده های دکوراتیو

ایده های چیدمان منزل

 

رازهای زیبایی دکوراسیون خانه و چیدمان آن + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو