تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99

منبع: نمناک

204

1398/4/5

18:20


زمان آغاز لیگ برتر فوتبال ایران فصل نوزدهم 98-99 و اولین بازی این مسابقات مشخص شد.

تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99

لیگ برتر فوتبال ایران در فصل نوزدهم

ایسنا:مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید لیگ برتر هفتم یا هشتم مرداد و با بازی ذوب آهن شروع می شود. 

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، در حاشیه جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتری گفت:این چهارمین سال است که جلسه آسیب شناسی و ارائه تقویم سال آینده را برگزار می کنیم. برخی از تیم ها مربی نداشتند ولی می توانستند کمک مربی ها را بفرستند. درباره لیگ یک هم تصمیم گیری شد. در همه جای دنیا این جلسات برگزار می شود و قول دادیم بیشتر از این چنین جلسه های هم اندیشی را برگزار کنیم. 

او درباره ارائه تقویم لیگ نوزدهم به باشگاه ها گفت:ما دهم مرداد لیگ برتر را شروع می کنیم اما تیمی که با ذوب آهن بازی می کند باید هفتم یا هشتم به میدان برود چون ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. همه این موارد منوط به این است که ورزشگاه ها از نظر ایمنی و امنیتی به حد نصاب برسند. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر همچنین با اشاره به بازدید از ورزشگاه ها گفت:الان 50 درصد از ورزشگاه ها را بازدید کردیم. تا سه شنبه هفته آینده 14 ورزشگاه لیگ برتر را بازدید می کنیم و ایرادها اعلام می شود. باید بلیت فروشی به طور اینترنتی انجام شود و گیت گذاری ها و اتاق های کنترل، راه اندازی شود. کیفیت چمن ورزشگاه ها هم باید به حد نصاب برسد و از نظر نور، مشکلی وجود نداشته باشد. موارد لازم به باشگاه ها ابلاغ شده است.

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال6 مرداد آغاز می شود

او درباره اینکه برخی از تیم ها هزینه تامین VAR را ندارند، گفت:اگر بخواهیم این سیستم را راه اندازی کنیم باید همه تیم ها آن را داشته باشند. در خصوص VAR جلسه ای با مدیران باشگاه ها خواهیم داشت. در همین چند روز آینده تصمیم گیری می شود. تمام تلاشمان راه اندازی این سیستم است. 

فتاحی درباره نبود نماینده ای از سوی کادر فنی تیم ملی و مارک ویلموتس در این جلسه گفت:من نمی دانم چهکسی عنوان کرده که قرار بوده آقای ویلموتس در این جلسه حاضر شود. این جلسه آسیب شناسی لیگ برتر است. هر چیزی روال خودش را دارد. جلسه با مربیان لیگ برتری برگزار شد و در خصوص ترمیم مشکلات صحبت کردیم. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر همچنین گفت:امسال چهار فیفا دی داریم و بازی های مقدماتی هم برگزار می شوند. آقای ویلموتس فقط فیفا دی ها را خواسته و چند روز قبل از هر فیفا دی بازی لیگ برتر نداریم. هر موقعکه لیگ برتر تمام شود، ملی پوشان مدت زمان باقی مانده تا فیفا دی را به تیم ملی می روند. 

او ادامه داد:درباره تیم ملی امید هم برنامه ریزی کردیم چرا که این تیم برای صعود به المپیک باید مراحل آماده سازی را طی کند. قرار شد هر زمان که فیفا دی است، تیم ملی امید هم اردو و بازی داشته باشد.

انتهای پیام/م

تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو