اسلحه محسن افشانی چیست؟ جنجال ویدئوی مسلحانه محسن افشانی

منبع: حرف تازه

267

1398/4/5

18:54


اسلحه محسن افشانی چیست؟ جنجال ویدئوی مسلحانه محسن افشانی

اسلحه محسن افشانی و ویدئوی منتشر شده از وی و همسرش با اسلحه در خودروی شخصی دردسرساز شد.

بازیگر جنجالی و پرحاشیه اخیر که کم حواشی جنجالی نداشته اینبار اسلحه بدست جنجالی جدید را بپا کرد.
محسن افشانی با انتشار ویدئویی از خود و همسرش سویل تیانی در فضای مجازی که در آن اسلحه گرم و سرد به نمایش می‌گذارد، خبرساز شد.
در این ویدئو که توسط خود افشانی در صفحه شخصی‌ اش منتشر و پس از ساعاتی پاک شد، او به همراه همسرش داخل خودرو نشسته و در حال همخوانی آهنگی است اما ناگهان مخاطبان با دیدن صحنه‌ای شوکه می‌‌شوند.

اسلحه محسن افشانی

ویدئوی مسلحانه محسن افشانی و همسرش

این هنرمند که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی به خصوص صفحه شخصی اینستاگرام خود دارد، همیشه با انتشار ویدئوهای جنجالی، خود را به سوژه داغی برای رسانه‌ها و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل می‌کند.
در جدیدترین ویدئو که از این زوج در شبکه‌های اجتماعی مختلف دست‌به‌دست شده است، افشانی همراه همسر خود داخل خودرو در حال رانندگی است.
آنان در حال همخوانی موسیقی ضبط خودرو هستند که ناگهان افشانی اسلحه‌ای (یا شاید اسباب‌بازی) را در معرض نمایش می‌گذارد و سپس سلاح سرد دیگری را بیرون می‌آورد و اقدام به انجام حرکات نمایشی می‌کند. افشانی پس از مدتی این ویدئوی جنجالی را از حساب کاربری شخصی خود پاک کرد.

اسلحه محسن افشانی

اسلحه محسن افشانی چیست

برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند اسلحه‌ای که او در دست دارد بسیار پیشرفته و ساخت کشور روسیه است و ماکارف نام دارد که پیستول نیمه خودکاری است.
برخی از کاربران نوشتند که افشانی در پاسخ به این واکنش‌ها اعلام کرده است این سلاح غیرواقعی و ماکت و پلاستیکی بوده، اما برخی دیگر نظر کارشناسانه دادند و گفتند که واقعی می باشد.

اسلحه محسن افشانی

تشکیل پرونده و پیگیری پلیس

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام بازیگر حاشیه ساز خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود «محسن افشانی» از صفحه اجتماعی‌اش حذف شد، تصریح کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت ارجاع شد و این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو