عکس و بیوگرافی میثم ولیخانی + همسر ، خانواده و زندگی شخصی

عکس و بیوگرافی میثم ولیخانی + همسر ، خانواده و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

1,582

1398/4/6

09:31


عکس های میثم ولیخانی و همسرش + بیوگرافی میثم ولیخانی

میثم ولیخانی ، عکس میثم ولیخانی و همسرش ، بیوگرافی میثم ولیخانی ، ldel ,gdohkd

نمکستان : میثم ولیخانی بازیگر جوان ایرانی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۶۹ در شهر تبریز متولد شد و اکنون ۲۹ سال سن دارد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و فعالیت در عرصه هنر را با تمرینات تئاتر آغاز کرد. در ادامه با عکس های جدید میثم ولیخانی و بیوگرافی کامل وی همراه ما باشید.

همسر میثم ولیخانی :

میثم ولیخانی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

سابقه فعالیت میثم ولیخانی :

میثم ولیخانی بازیگر جوان و نو ظهور ایرانی از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت و همیشه خودش را در نقش های بازیگران فیلم و سریال ها قرار می داد. وی پس از به اتمام رساندن خدمت به دنبال علاقه اش رفت و در سال ۱۳۹۰ بر روی صحنه تئاتر حضور یافت. این بازیگر اولین بار نمایشی مذهبی به نام مصائب بی بی رقیه را اجرا کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید میثم ولیخانی

ولیخانی در سال ۱۳۹۳ برای نخستین بار کنار افراد مشهور تئاتر به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در سال ۱۳۹۵ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی ائو به کارگردانی اصغر یوسفی نژاد مقابل دوربین سینما قرار گرفت و به طور جدی پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت.

نقش میثم ولیخانی در سریال آنام ساخته جواد افشار موجب شهرت و دیده شدن وی شد. نحوه ی انتخاب این بازیگر به صورت اتفاقی بوده و مانند دیگر افراد تست بازیگری داده است.  این سریال در سال ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد. وی در این سریال نقش سهند را در کنار بازیگرانی همچون شبنم قلی خانی بر عهده داشت.

میثم ولی خانی در سریال گاندو :

سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار آخرین اثر تلویزیونی میثم ولیخانی است و در آن بازیگران مطرحی همچون لیلا اوتادی ، علیرام نورایی و کامبیز دیرباز تقش آفرینی می کنند.

گریم میثم ولیخانی

صفحه اینستاگرام میثم ولیخانی :

میثم ولیخانی با آیدی meysamvalikhaani در اینستاگرام فعالیت می کند و عکس های شخصی خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام میثم ولیخانی

میثم ولیخانی با انتشار عکس زیر در مورد نقشش در سریال گاندو نوشت :

هر بازیگری در هر نقشی که عاشقش باشد و دوستش داشته باشد بعد از اتمام کار و موقع پخش یا اکران با تمام وجود حس میکند بخشی از ذهن و قلبش رو جا گذاشته،طوری که همزمان با آن کاراکتر میخندد و شاید اشک میریزد…سینا امینی تمام شد اما شاهکارِ جواد_افشار همچنان پا برجاست از جناب اقای افشار که برای دومین بار به بنده اعتماد کردند و تجربیات و کمکهاشون رو از من دریغ نکردند سپاسگزار و قدر دان هستم.

و تشکر ویژه از تمامی عوامل سریال گاندو رو دارم که تمام تلاششون برای جلب رضایت شما عزیزان بوده… میدونم و از بازخورد ها و پیامهاتون میبینم که عصبی و ناراحت شدید اما گاندو جز واقعیت چیزی نبود ناراحت باشیم برای امثالِ سینا امینی ها و مراقب ادمهای گاندو

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده میثم ولیخانی همراه ما باشید

میثم ولیخانی در سریال راه و بیراه

میثم ولیخانی در سریال راه و بیراه

عکس های میثم ولیخانی

عکس های میثم ولیخانی

جدیدترین عکس های میثم ولیخانی

جدیدترین عکس های میثم ولیخانی

زندگینامه میثم ولیخانی و عکس های جدید

زندگینامه میثم ولیخانی و عکس های جدید

بیوگرافی و عکس های میثم ولیخانی

بیوگرافی و عکس های میثم ولیخانی

بیوگرافی و جدیدترین عکس های میثم ولیخانی

بیوگرافی و جدیدترین عکس های میثم ولیخانی

میثم ولیخانی

عکس های میثم ولیخانی و همسرش + بیوگرافی میثم ولیخانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو