آمار فروش سینمای ایران/ شبی که ماه کامل شد از مرز 7 میلیارد تومان فروش گذشت!

آمار فروش سینمای ایران/ شبی که ماه کامل شد از مرز 7 میلیارد تومان فروش گذشت!


منبع: بلاکس آپ

345

1398/4/6

18:46


آمار فروش سینمای ایران/ شبی که ماه کامل شد از مرز 7 میلیارد تومان فروش گذشت!

در این پست قصد داریم میزان فروش هفتگی فیلم ها در سینماهای داخل کشور را با هم مرور کنیم.

این هفته در فیلم های تازه اکران شده، فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی سید جواد رضویان توانسته نسبتا موفق عمل کند و در جایگاه پنجم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم در هفته اول اکرانش توانست بیش از 800 میلیون تومان بفروشد. فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد نیز در هفته سوم اکرانش توانست در صدر جدول قرار گیرد. این فیلم تحسین شده توانسته از مرز 7 میلیارد تومان فروش بگذرد.

1. فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد

فیلم تحسین شده «شبی که ماه کامل شد» در هفته سوم اکرانش توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و در صدر جدول فروش سینمای ایران قرار گیرد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار توانسته ۲,۱۹۷,۵۸۳,۰۰۰ تومان بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم ۷,۳۰۹,۲۰۴,۰۰۰ تومان برساند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در 13 رشته این جشنواره، توانست 6 سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.

خلاصه داستان این فیلم:

روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد...

در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست ، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی ، پدرام شریفی ، امین میری، بانیپال شومون با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی ایفای نقش دارند. 

2. فیلم سینمایی سرخپوست

فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در هفته سوم اکرانش توانست فروش خوبی داشته باشد و در جایگاه دوم جدول فروش این هفته قرار گیرد. این فیلم که همچنان در 121 سالن سینما در حال اکران است توانسته ۱,۷۸۶,۱۶۱,۰۰۰ تومان بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم ۵,۹۳۸,۲۹۷,۰۰۰ تومان برساند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۵ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

خلاصه داستان این فیلم:

سال ۱۳۴۷، يك زندان قديمي در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخليه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند...

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و آتیلا پسیانی ایفای نقش دارند.

3. فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد داودی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، در هفته سوم اکرانش توانست  ۱,۵۷۹,۷۵۰,۰۰۰ تومان بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم ۶,۹۸۴,۱۰۲,۰۰۰ تومان برساند. این فیلم که هم اکنون در 147 سالن سینما در حال اکران است، به تازگی حواشی زیادی را پشت سرگذاشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده:

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و قصه یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است، رئیس شرکت (لیلا حاتمی) پیشنهاد می‌کند که یک هواپیمای خراب از شرکت با چند مسافر را به داخل خلیج فارس بی اندازند تا بتوانند پس از کشته شدن مسافران از بیمه پول دیه و خسارت آنها را بگیرند، او سراغ یکسری افراد می‌رود که از زندگی خسته شده و دنبال مرگ هستند، خلبان هواپیما (مانی حقیقی) و مهمانداران نیز جزو این افراد هستند. آنها با امضای یک برگه قبول می‌کنند تا در هواپیما بروند و پس از سقوط کشته بشوند، همه چیز درست پیش می‌رود تا اینکه یک مسافر به اسم علی حاجتی (پژمان جمشیدی) بدون اطلاع از قصد مسافرین سوار هواپیما می‌شود. در این میان هم زمان با این حوادث مسافرین هواپیما را به همراه رئیس شرکت در یک جای ناشناخته می‌بینیم که توسط یک بازپرس (مهران مدیری) مورد بازجویی قرار می‌گیرند. …

در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا گلزارمهران مدیریلیلا حاتمیویشکا آسایشجواد عزتیهانیه توسلیپژمان جمشیدیمانی حقیقی, سروش صحت, حسن معجونی, مهران غفوریان, نادر فلاح, سیروس گرجستانی, علی شادمان, رضا ناجی, سیاوش چراغی پور, سام نوری, فرزین محدث, بهادر مالکی, یداله شادمانی, مهدی حسینی نیا, شیرین آقارضاکاشی, بهزاد قدیانلو, اشپیتیم آرفی, لیدا فتح اللهی, شیوا بلوچی و دانیال کاظمی ایفای نقش دارند.

4. فیلم سینمایی تگزاس 2

در رتبه چهارم جدول فروش فیلم سینمایی «تگزاس 2» قرار گرفته است. این فیلم در هفته دهم اکرانش توانست فروش خوبی داشته باشد. تگزاس 2 که همچنان در 105 سالن سینما در حال اکران است، توانسته ۹۰۵,۶۸۰,۰۰۰ تومان در این هفته بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم ۱۷,۷۳۰,۶۵۴,۰۰۰ تومان برساند. در خلاصه داستان این فیلم آمده:

هيچ وقت يه ايراني رو تهديد نكن ،علي الخصوص تو تهران

فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی بازیگرانی مانند مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشيدی، ژاله صامتی، گابريلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، اميد روحانی، آدريانو تولوزا، سهيل قنادان، تی آگو متوس و نادر سليمانی جلوی دوربین رفته است. مسعود اطیابی پیش از این فیلم‌هایی مانند «مصائب دوشیزه»، «خروس جنگی»، «ماه گرفتگی» و «برج آرام» را ساخته است.

5. فیلم سینمایی زهرمار

فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی سید جواد رضویان و نویسندگی پیمان عباسی در این هفته اکران شد و توانست در جایگاه پنجم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم کمدی در 119 سالن سینما اکران خود را آغاز کرد و در نهایت توانست ۸۲۲,۶۸۳,۰۰۰ تومان فروش داشته باشد. این فیلم به احتمال زیاد در هفته آینده فروش بهتری را خواهد داشت.

خلاصه داستان این فیلم:

رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند...

در این فیلم بازیگرانی چون سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب ایفای نقش دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو