مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید (فیلم)

منبع: سماتک

335

1398/4/7

16:17


مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید (فیلم)

مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب

ستاره اسکندری پس از حضور در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور برای فیلم سرو در مورد اعتقاد به فرهنگ ایران مطالبی گفت که در ادامه ویدئو مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب را مشاهده خواهید کرد. به گزارش سماتک پس از ضبط و انتشار یک کلیپ کوتاه توسط یک خانم ناشناس از ستاره اسکندری بازیگر ایرانی در ترکیه و واکنش او نسبت به کشف حجاب و خائن خطاب کردن این بازیگر زن ایرانی با موجی از واکنش های انتقادی از سوی کاربران ایرانی در فضای مجازی اینستاگرام همراه شده است.

 

بنابر این گزارش روز گذشته فیلم کوتاهی در اینستاگرام، از کشف حجاب ستاره اسکندری و پوشش متفاوت که در حال خرید در ترکیه است را نشان می دهد که در نگاه اول به سختی می توان او را تشخیص داد اما فرد فیلمبردار با خطاب سلبریتی خائن باعث عکس العمل ستاره اسکندری می‌شود!

مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید (فیلم)

کاربران در واکنش به کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه ضمن اشاره به فیلم مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید و تناقض رفتاری برخی از بازیگران اعتراض داشتند که بخشی از مصاحبه صحبت های ستاره اسکندری در برنامه صبحگاهی حالا خورشید رضا رشیدپور را در یک کلیپ در این مقاله مشاهده کنید. همچنین بخشی از مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در سال 1393 در فضای مجازی منتشر شده است که عنوان کرده است: «من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی‌شود. اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می‌طلبد. من شاید اگر در جامعه‌ای غیر از اینجا می‌بودم و زندگی می‌کردم هرگز در این عرصه پا نمی‌گذاشتم اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می‌کند مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد.»

 


حتما بخوانید: بیوگرافی ستاره اسکندری و همسرش


 

عده ای از کاربران اینستاگرام با انتشار این بخش از گفتگوی ستاره اسکندری به تناقض رفتار سلبریتی ها در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند.

 

کلیپ مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید

شما بازدید کننده عزیز می توانید ویدئو جنجالی و کلیپ مصاحبه ستاره اسکندری در مورد حجاب در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور را در ادامه می بینید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو