پنه‌لوپه کروز از مرد تاثیرگذار زندگی‌اش گفت

منبع: ایران آرت

116

1398/2/29

15:31


ستاره سینمای اسپانیا می‌گوید سال‌ها آرزوی دیدار پدرو آلمادوار را داشته که در نهایت این کارگردان از او برای بازی در فیلمش دعوت کرده است.

ایران آرت: پنه‌لوپه کروز هنرپیشه هالیوودی در خلال برگزاری هفتاد و دومین جشنواره کن درباره دلایل روی آوردنش به هنرپیشگی سخن گفت.

این هنرپیشه ۴۵ ساله اسپانیایی و دارنده اسکار بازیگری گفت: اولین باری که "پدرو آلمادوار" را دیدم ۱۸ ساله بود و او دلیل من برای دنبال کردن حرفه هنرپیشگی بود.

کروز در ادامه افزود: کسی گفت که پدرو المادوار پشت تلفن است و فکر کردم که سر به سرم می‌گذارند و شوخی می‌کنند زیرا تمام دوران کودکی‌ام بحث درباره او و آرزوی دیدار با او بود. او واقعا تنها دلیل من برای دنبال‌کردن حرفه هنرپیشگی بود که باعث شد تصمیم به امتحان‌کردن این هنر بگیرم و هنرپیشه شوم.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، زمانیکه کارگردان شهیر اسپانیایی علاقمند به کار با کروز می‌شود، برای حضور در "کیکا" (محصول ۱۹۹۳ میلادی) خیلی جوان است. این فیلم اولین فیلمی است که همکاری بین این دو محسوب می‌شود. سال‌ها از اولین تماس تلفنی که آلمادوار با او گرفت و از او دعوت کرد تا در فیلم "جسم زنده" بازی کند.

کروز در مورد احساسات آن زمان خود می‌گوید: آن یکی از لحظاتی بود که رویای من به حقیقت می‌پیوست. و آلمادوار واقعا دلیل اصلی من برای برگزیدن حرفه هنرپیشگی بود. من در آن زمان کسی در اطرافم نبود که با مقوله هنر و هنرپیشگی و موسیقی و هرچیزی مربوط به هنر ارتباط داشته باشد و تنها او بود که من به پشتوانه او این ریسک را کردم و پا به عرصه هنرپیشگی گذاشتم.

پنه‌لوپه کروز برای بازی در فیلم جدید "پدرو آلمادوار" با عنوان "رنج و افتخار" که در نقش مادر آلمادوار ظاهر شده است، در جشنواره کن حضور دارد.

او پیرامون این نقش گفت: با وجود فشارها و سختی‌هایی که فیلم داشت، موضوع فیلم در مورد زندگی و خانواده خود آقای آلمادوار است که من آن را به اندازه خانواده خودم می‌شناسم و برایم این امکان را فراهم آورده تا حد ممکن به‌طور دقیق اینچنین نقشی پویا را ایفا کنم.

کروز در آخر گفت: آرزو دارم روزی فیلم خودم را کارگردانی کنم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو