بازگشت جوردانا بروستر به «سریع و خشمگین»

منبع: برترین ها

153

1398/4/8

23:23


وین دیزل (Vin Diesel) یک بار دیگر پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش راجع به وضعیت کنونی فیلم Fast and Furious 9 «سریع و خشن ۹» به اشتراک گذاشته است.

سینما فارس: وین دیزل (Vin Diesel) یک بار دیگر پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش راجع به وضعیت کنونی فیلم Fast and Furious 9 «سریع و خشن ۹» به اشتراک گذاشته است. قبل از همین هفته، وین و همکارش میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) اعلام کردند که تولید فیلم در آخرین بخش از آن متوقف شده است. اکنون وین بازگشته است و به اطلاع جهان می‌رساند که جوردانا بروستر (Jordana Brewster) به خانواده‌ی سریع و خشن بازگشته است. 

متنی که وین در پستش به اشتراک گذاشته است:

بله، ما اینجاییم و روز چهارم است. ما هنوز بخاطر این محل بسیار زیبا برای فیلم‌برداری، تشکر می‌کنیم. ما عاشق فیلم‌برداری در لندن هستیم. همچنین وی افزود، من اینجا در کنار جوردانا (در نقش میا) هستم، خواهر فوق‌العاده‌ی من چه در صحنه و چه در خارج آن، و همچنین یک فرد بسیار بسیار ویژه هم در اینجا داریم. برایان کوچولو.

دیزل آیزارک (Isaac) را معرفی کرد، کودکی که به گفته‌ی دیزل نقش برایان کوچولو (baby Brian)! را بازی خواهد کرد.

بازگشت جوردانا بروستر به خانواده‌ی «سریع و خشمگین»

جوردانا بروستر در پنج فیلم از هشت فیلم سریع و خشن بازی کرده است، و در تمام قسمت‌ها نقش خواهر دام (Dom) یا همان وین دیزل، و عشق براون که مرحوم پال واکر (Paul Walker) نقش او را بازی می‌کرد، دیده می‌شد. این بسیار هیجان‌انگیز است که ببینیم فیلم در غیاب پال چگونه پیش می‌رود، با توجه به اینکه شخصیت و نقش پال در فیلم پیش از مرگش در سال ۲۰۱۳ پایان خوشی داشته است.

«سریع و خشن ۹» در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل در نظر گرفته شده بود، اما این تاریخ به علت منتشر شدن اسپین‌آف آن یعنی Hobbs & Shaw «هابز و شاو»، در دوم اوت، یک سال به تعویق افتاده است. در نتیجه Fast and Furious 9 در ماه مه سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و جاستین لین (Justin Lin) برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت. دن کسی (Dan Casey) فیلم‌نامه را با داستانی از لین خواهد نوشت.

در حالی که دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک، در نهمین قسمت از این فرانچایز حضور نخواهد داشت، به جای او در این قسمت جان سنا (John Cena) به ایفای نقش می‌پردازد. بنابراین می‌توانیم این فیلم را نوعی معاوضه در نظر بگیریم!

تولید فیلم Fast and Furious 9 در حال انجام است، و در تاریخ ۲۲ مه سال ۲۰۲۰ در سینماها منتشر خواهد شد.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو