آخرین تریلر فیلم اکشن Hobbs & Shaw منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

614

1398/4/9

19:02


آخرین تریلر فیلم اکشن Hobbs & Shaw منتشر شد

به تازگی تریلر نهایی فیلم سینمایی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده است که در ادامه این خبر می توانید آن را تماشا کنید. 

به تازگی تریلر رسمی و نهایی فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده است. در این تریلر که بیش از 2 دقیقه زمان دارد، شاهد تصاویری جدید هستیم. در این فیلم که اسپین آفی از سری سریع و خشمگین است، دواین جانسون و جیسون استاتهام حضور دارند. در ادامه شما می توانید تریلر جدید و نهایی فیلم Hobbs and Shaw را تماشا کنید:

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده باسابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است. فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو