شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها


منبع: نمناک

255

1398/4/10

12:16


از روی مدل و حالت ناخن های دست می توان به نوعی شخصیت شناسی رسید که بسیار جالب و سرگرم کننده به نظر می رسد.

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها

ناخن هایتان درباره شخصیت شما چه می گویند؟

محققان دریافته اند که یکی از راه های شخصیت شناسی شکل ناخن ها هستند اگر کنجکاو هستید تا بیشتر اطلاعات کسب کنید با ما همراه باشید.برخی از کوچک ترین عادات شخصی ما، مانند نحوه کوتاه کردن ناخن ها، بلندی ناخن، یا حتی شکل طبیعی ناخن ، می تواند بیش از آنچه ممکن است در مورد ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد ما حدس هایی را آشکار کند.

در این بخش از نمناک به برخی از دلایلی نگاه خواهیم کرد که ناخن های ما می توانند شخصیت درونی شما و آنچه که ناخن های شما درباره شما می گویند را آشکار کند.

فال ناخن

شخصیت شناسی ناخن چگونه است؟

ناخن ها چه چیزهایی درباره شخصیتتان را آشکار می کنند؟

در دوران مدرسه ابتدایی، یک شوخی بود که از یک نفر خواسته می شد تا به ناخن های خود نگاه کند، و اگر او دستش را جمع می کرد تا ناخنش را ببیند، به این معنی بود که رفتارهای زنانه دارد، اما اگر به دست خود نگاه می کردند با ناخن هایی که به طرف مقابل اشاره می کردند، این به آن معنا بود که آنها مردانه هستند.

پسران تلاش می کردند تا دخترانی که این کار را "نادرست" برای جنسیت خود انجام می دادند را بگیرند و سپس از آن به عنوان دلیل دیگری برای شوخی استفاده می کردند.مشخص می شود که انگشتان ممکن است بیشتر با مردانه یا زنانه ما را مشخص کنند تا اینکه فکر کنید. بیایید به برخی از تحقیقات در مورد بلندی و شکل ناخن نگاه کنیم و این که برای شخصیت ما چه معنایی دارد.

فال شکل ناخن

شخصیت شناسی از روی شکل ناخن ها 

ویژگی های شخصیتی مردانه و زنانه با توجه به کشیدگی ناخن ها :

تحقیقات انجام شده توسط گروه روان شناسی در دانشگاه آلبرتا، کانادا طول انگشت را در مردان و همبستگی آن ها با خلق و خویشان را مورد مطالعه قرار داد. محققان می گویند که دلیل روشنی برای بررسی طول انگشت وجود دارد زیرا نسبت طول انگشت (شاخص به انگشت حلقه) یک ویژگی دو شکلی جنسی مربوط است که در انواعی از گونه ها اعم از انسان و موش تا فنچ ها یافت می شود.

این تحقیق نشان می دهد که به طور متوسط، مردان نسبت به جنس مونث انگشت اشاره کوتاه تری دارند.

نظریه این است که نسبت های طول انگشت اشاره و انگشت حلقه مربوط به میزان استروژن یا تستوسترون هستند که یک کودک در رحم در طول رشد دریافت می کند.

مطالعه کانادایی همچنین نشان داد که بین افسردگی در مردان و طول انگشتان آن ها ارتباطی وجود دارد. آن ها دریافتند که نسبت زنانه تر به طول انگشت به افسردگی در مردان مربوط می شود. مطالعات دیگر ارتباطی بین انگشت اشاره کوتاه تر در مردان و علائم اختلال کم توجهی بیش فعالی، وابستگی الکل، اوتیسم، پرخاشگری، رهبری، گرایش به یک بیمار روانی و دیگر ویژگی ها را یافته اند.

ناخن افسرده ها

شخصیت شناسی از روی ناخن دست

برای زنان، یک انگشت اشاره کوتاه با ریسک بی اشتهایی و قاطعیت مرتبط است.

انگشت حلقه بلندتر نسبت به انگشت اشاره، برای زنان با خطر بولیمیا، رفتار عصبی، اختلالات روانی، حافظه دیداری و مهارت های کلامی ارتباط دارد. 

شکل ناخن ها در مورد شخصیت تان چه چیزهایی را آشکار می کنند؟

یک مطالعه از بخش امراض پوستی دانشکده پزشکی در نیجریه در مورد اشکال ناخن و ویژگی های شخصیتی می گوید:

شکل پنکه ای و یا مثلثی با سر پایین (پهن تر در نوک)

ناخن های "پنکه شکل" با یک پایه باریک که به سمت بالای انگشت پهن می شود، مانند Fan، مرتبط با شخصیتی است که مضطرب و خیلی ناهموار است.

اضطراب

شخصیت شناسی انواع ناخن ها

شخصیت شناسی افراد از روی ناخن

بادامی یا مثلثی به بالا (پهن در پایه)

ناخنی که در پایه پهن و در سر باریک تر هستند با شخصیتی مرتبط هستند که نرم، خلاق، لطیف، و از نظر احساسی حساس هستند

مستطیل پهن

ناخنی که عریض تر از طولش است با خلق و خوی زود عصبی است. این ناخن ها عریض و مربعی اخلاقی آسان، آرام، درستکار، صبور، متعادل و پهن ذهن را آشکار می کنند.

مستطیل بلند

ناخن های بلند به این معنی گزارش می شوند که شخصیت آن مستعد خودخواهی و کوته اندیشی است.

ناخن های مربع در اندازه طول و عرض نسبتاً برابر

افراد با ناخن های چهارگوش، شخصیتی را نشان می دهند که می تواند بدجنس و خسیس باشد، افرادی که این شکل از ناخن ها را دارند تمایل به بی صبری و تفکر سریع، و کسانی که ناخن هایشان را خیلی کوتاه می کنند، و شخصیت بیشتر منتقدی دارند.

بی صبری

شخصیت شناسی جالب از روی ناخن

شخصیت شناسی زنان و مردان از روی ناخن

بیضی یا گرد

این شکل ناخن بیشتر حس مثبت، ذهن باز، روشنفکر، و خوشحال است. دارنده شکل ناخن گرد، خلاق، مستقل و یک گیرنده سریع است.

منحنی C شکل منحرف شده

این شکل ناخن نشان دهنده شخصیتی است که سخت کار می کند و مجبور است بر یک مانع در گذشته غلبه کند. این شکل ناخن یک فرد را نشان می دهد که پایدار و شجاع است.

صفت شجاعت

شخصیت شناسی از روی شکل و شمایل ناخن

آناتومی ناخن:

چیزی که ما آن را ناخن می نامیم در واقع صفحه ناخن در آناتومی است. صفحه ناخن خود از کراتین پروتیین تشکیل شده است، که توسط ماتریس ناخن در نزدیکی کوتیکول ناخن تولید می شود. قسمتی از ناخن که به تخت ناخن متصل است، به رنگ صورتی است، زیرا ما می توانیم رگ های خونی اش را ببینیم. لبه آزاد ناخن به صورتی سفید است که ناخن آن را در طرف صفحه ناخن رشد می دهد.

یک راهنمای عملی برای تشخیص و مدیریت وجود دارد،به طور متوسط، ناخن ها تقریباً 3 میلیمون تر در ماه رشد می کنند. با افزایش سن، رشد ناخن ها رو به کاهش می رود و سریع ترین رشد در اوایل بزرگسالی است.

ساختار ناخن

شخصیت شناسی از روی مدل ناخن 

ناخن ها و اختلالات شخصیتی:

سوهان کاری بیش از حد، گاز گرفتن و یا چیدن ناخن ها می تواند علتی از مشکلات سلامتی باشد. اغلب، این رفتارها ممکن است یک خروجی برای استرس شدید برای یک فرد باشند. جویدن ناخن، عادتی است که کودکان اغلب با بزرگ شدنشان انجام می دهند. ادامه جویدن ناخن ها ممکن است نشانه این باشد که اضطراب و استرس طاقت فرسا شده است و شما به یک خروجی نیاز دارید.

در موارد شدید، خوردن ناخن می تواند به اختلال شخصیت وسواسی اجباری تبدیل شود، وقتی که افکار جویدن ناخن و نیاز به جویدن آن ها با فعالیت های روزانه و یا نتیجه منفی آن تداخل پیدا کند.

ناخن جویدن

شخصیت شناسی ناخن و اختلالات آن

نگاهی به انواع مدل های ناخن در زنان و مردان

ناخن های شعله ور و یا ناخن های اردکی:

وقتی که برای این شکل ناخن ها اکریلیک زده می شود، بسیار منحصر به فرد می شوند. این ناخن ها در نوک پهن تر هستند و سپس به سمت تخت ناخن خم می شوند. 

مدل سد مربع با گوشه های گرد شده:

مدل زنانه پسند، شجاعانه و بلندپروازانه. این ترکیبی از یک نوک مربعی و بیضی، به معنی شجاع و بلند پروازانه بودن است. این برای کسی خوب است که می خواهد شیک و رو به مد بماند.

روی مد

شخصیت شناسی ناخن در خانم ها و آقایان

انواع ناخن و شخصیت شناسی 

بالرینی:

این شکل فوق العاده ناشی از پنجه کفش بالرین را تقلید می کند و یک عنصر کاملا زنانه دارد.

مدل ضلع دار:

جوان، منحصر به فرد و خلاق. معمولاً این به این معنی است که فرد جوان، خلاق و یا می خواهد منحصر به فرد باشد.

نوک تیز:

شجاعانه، جذاب و عاشق . این یک مدل بلند و جسورانه است که به احتمال زیاد توجه را جلب می کند. نوک تیز یکی دیگر از شکل های بسیار مد روز است. اینها ناخن های بلند و نوک تیزی هستند.نوک نوک تیز این ناخن این شکل را بسیار ضعیف و مستعد آسیب رسان به دیگران می سازد.

مدل ناخن جذاب

شخصیت شناسی ناخن های نوک تیز، گرد , مربع

شخصیت شناسی بر اساس شکل ناخن های دست

بادامی:

این نشانه سبک مدرن، کیفیت و شخصیتی است که از سبک های قدیمی یا از مد افتاده اجتناب می کند.مدل ناخن بادام شکلی قدمت زیادی ندارد. برای آن هایی که می خواهند به انگشتان خود و ناخن های خود یک ظاهر زنانه بدهند، این یک مدل کامل است.

گرد:

زنانه، مواظب و رمانتیک؛ این یک مدل کلاسیک است.

ناخن رمانتیک

شخصیت شناسی عاشقانه ناخن ها

شخصیت شناسی انواع مدل های ناخن دست ها

بیضی:

عملی و مستقل. مدل بیضی یک مدل شیک و به مد به نظر می رسد و مناسب هر نوع تخت ناخن، باریک و یا پهن است. این شکل بدون زحمت ساده و در عین حال بسیار ظریف است.

مربع:

یک رهبر. قوی و جسورانه. این مدل کم تر ظریف است و معمولاً نشان می دهد که فرد وقت خود را صرف مانیکور خود می کند. این روزها بی عیب و نقص و منبع بسیار شیک و مدرن است.

مدل کج (رژ لبی):

همانطور که این نام نشان می دهد، این شکل شبیه به نوک رژلب است. یک طرف کوتاه و یک طرف بالا است.کاملا صاف.

خیلی خیلی کوتاه :

ناخن های کوتاه، سادگی، نگهداری کم و نگهداری آسان را می طلبند. این فرد ممکن است عاشق شلوار جین ورزشی و تی شرت باشد. آن ها ممکن است ناخن های خود را نقاشی کنند.

 

شخصیت شناسی کامل شکل و فرم ناخن های دست و پا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو