کیت بدنه خشن تاپ کار برای مک لارن ۷۲۰S

منبع: نوداد

153

1398/4/10

15:12


تاپ کار تیونر اهل روسیه است که کیت بدنه ی خود برای مک لارن ۷۲۰S را معرفی کرده است. این خودرو با کیت یاد شده درست شبیه محصولی است که مک لارن تولید می کند.

در واقع آن ها چند هفته ی پیش با انتشار رندرهایی از این خودرو نوید معرفی آن را داده بودند و هدف از تولید آن را ارائه ی خشن ترین و باابهت ترین کیت بدنه ی ممکن برای ۷۲۰S و البته بدون از بین بردن زیبایی ذاتی این هیولای بریتانیایی بوده است.

تصاویری که مشاهده می کنید نسخه ی پیش تولیدی است که در آینده ای بسیار نزدیک تولید خواهد شد. خب وقتی که ۷۲۰S Fury تاپ کار آمده شد باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

در آغاز باید گفت اگر ما برنامه ی تیونینگ پورشه ۹۱۱ تاپ کار را در نظر داشته باشیم بنابراین افزایش قدرت نیز احتمالاً در دستور کار مهندسان این شرکت قرار خواهد داشت. البته ۷۲۰S به ندرت نیازمند قدرت بیشتر است اما خب اگر چنین کاری انجام شود خودروهای زیادی توانایی روبرو شدن با آن را نخواهند داشت.

کیت بدنه خشن تاپ کار برای مک لارن 720S

پیشرانه ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مک لارن ۷۲۰S قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد. این سوپر اسپورت دوست داشتنی تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۱ کیلومتر در ساعت می باشد. همان گونه که گفتیم این خودرو نیازمند قدرت بیشتری نیست اما هیچ کسی به چنین موقعیت جذابی نه نمی گوید!

کیت بدنه خشن تاپ کار برای مک لارن 720S



نظرات


تصویری


ویدئو