خاطره بازی منوچهر هادی با فیلم هایش +تصاویر

خاطره بازی منوچهر هادی با فیلم هایش +تصاویر


منبع: نمناک

614

1398/4/10

15:19


مروری بر فیلم های منوچهر هادی از قرنطینه تا کارگر ساده نیازمندیم داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

خاطره بازی منوچهر هادی با فیلم هایش +تصاویر

فیلم های منوچهر هادی به روایت خودش

منوچهر هادی کارگردان جوان سینما و تلویزیون چند روزی است که هوس خاطره بازی با فیلم هایش به سرش زده و هر روز پوستر یکی از فیلم های سینمایی اش را با همراهانش به اشتراک میگذارد.

منوچهر هادی یکی از کارگردان های جوان سینما و تلویزیون و یکی از پرکارترین ها است که فیلمسازی را از سال 85 آغاز کرد و با ساخت سریال خداحافظ بچه در سال 91 بیشتر در میان مردم شناخته شد.

مروری بر چند فیلم سینمایی منوچهر هادی

منوچهر هادی از چند روز پیش تصمیم به مرور کارهای سینمایی اش گرفته و هر روز به خاطره بازی با یکی از ساخته های سینمایی اش می پردازد.

فیلم قرنطینه

قرنطینه فیلمی از منوچهر هادی کارگردان جوان سینما

قرنطینه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 86 است که بازیگرانی چون حمید گودرزی، نیوشاضیغمی، رضاعطاران، رضارویگری، افسانه بایگان، خاطره حاتمی، شهره سلطانی، سجادقره گوزلو، ایمان صفا و رضا سخایی در آن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم منوچهر هادی

یکی میخواد باهات حرف بزنه فیلمی از منوچهر هادی

یکی میخواد باهات حرف بزنه فیلم دیگری از منوچهر هادی است که سال 90 ساخته شد و بازیگرانی چون شهاب حسینی، حمیدرضا پگاه، آنا نعمتی، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل پور و هانیه غلامی در آن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم منوچهر هادی

زندگی جای دیگری است ساخته منوچهر هادی

زندگی جای دیگری است فیلم دیگری از منوچهر هادی است که سال 91 ساخته شد و با بازیگرانی چون حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر، پارسا پیروزفر، محمدحسین سیدزاده و خسرو امیرصادقی در آن به ایفای نقش پرداختند.

من سالوادور نیستم

من سالوادور نیستم فیلمی از منوچهر هادی

من سالوادور نیستم فیلم دیگری از منوچهر هادی است که سال 94 جلوی دوربین رفت و پرفروش ترین فیلم در زمان اکران خودش شد و بازیگرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی ، ژیلا صادقی و ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی در آن به ایفای نقش پرداختند.

کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم فیلمی از منوچهر هادی

کارگر ساده نیازمندیم یکی دیگر از فیلم های منوچهر هادی است که سال 94 ساخته شد و بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی، بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی، روژین رحیمی طهرانی ، آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی در آن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم های منوچهر هادی از قرنطینه تا کارگر ساده نیازمندیم + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو