گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 مجددا در صدر جدول قرار گرفت

گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 مجددا در صدر جدول قرار گرفت


منبع: بلاکس آپ

809

1398/4/10

17:07


گزارش باکس آفیس/ انیمیشن Toy Story 4 مجددا در صدر جدول قرار گرفت

این هفته نیز همانند هفته قبل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) با وجود اکران فیلم ترسناک Annabelle Comes Home، فروش فوق العاده ای داشته باشد و با اختلاف بسیار زیاد در صدر جدول قرار گیرد. انیمیشن «داستان اسباب بازی 4» در هفته دوم اکرانش تواسته مجموعا بیش از 230 میلیون دلار در داخل آمریکا بفروشد. در گزارش باکس آفیس این هفته با ما همراه باشید.

همان طور که اشاره کردیم انیمیشن انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) در هفته دوم اکرانش توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد و برای دومین بار در صدر جدول فروش قرار گیرد. این انیمیشن که در هفته پیش توانسته بود 118 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته باشد، در هفته دوم با افت فروش 52 درصدی روبرو شد و توانست 57.9 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش داخلی خود را به رقم 236.9 میلیون دلار برساند. این انیمیشن تا به الان فروش فوق العاده ای داشته است و از طرفی دیگر نیز نمرات بسیار خوبی از طرف منتقدان دریافت کرده است. 

انیمیشن «داستان اسباب بازی 4» در خارج از خاک آمریکا نیز فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. این انیمیشن تا به الان توانسته مجموعا 259.6 میلیون دلار در کشور های مختلف جهان بفروشد. با این حساب دنباله انیمیشن داستان اسباب بازی توانسته 496.5 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد. 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده:

در قسمت چهارم مجموعه داستان اسباب بازی، وودی و باز به یک ماجراجویی می‌روند تا آن اسباب بازی‌ای را که از جمعشان رفته و به فرد دیگری داده شده است، پیدا کنند و آن هم کسی نیست جز بو پیپ.

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند.

این هفته فیلم سینمایی Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می‌آید) به کارگردانی گری دابرمن (Gary Dauberman) اکران خود را آغاز کرد. این فیلم ترسناک که دنباله ای بر قسمت های قبلی فیلم سینمایی Annabelle است در هفته ای که گذشت اکران خود را در 3,613 سالن سینمای آمریکای شمالی آغاز کرد و توانست 20.3 میلیون دلار در افتتاحیه فروش داشته باشد و در رتبه دوم جدول فروش باکس آفیس قرار گیرد. در کل فیلم ترسناک Annabelle Comes Home توانست در هفته اول 31 میلیون دلار بفروشد. این فیلم در فروش خارج از خاک خود مجموعا توانسته 45 میلیون دلار بفروشد و فروش جهانی را در هفته اول به رقم 76.2 میلیون دلار برساند. 

گری دابرمن که پیش از این فیلمنامه فیلم های ترسناکی چون فیلم The Nun (راهبه)، فیلم It (آن)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم It Chapter Two (آن: بخش دوم) را برعهده داشته است، نویسندگی آنابل به خانه می آید را با همکاری جیمز وان برعهده داشته است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده:

اد و لورین وارن که متخصص مسائل عجیب و غریب و ناشناخته محسوب می‌شوند، کاملا مصمم هستند که هر طور شده، آنابل را از اقدام به ویرانی‌ها و خرابی‌های بیشتر حفظ کنند. به همین ترتیب آنها این عروسک تسخیر شده را در یک اتاق بسیار امن که در خانه خودشان قرار دارد و مخصوص نگه‌داری اشیاء مخصوص است، نگه‌داری می‌کنند. آنها او را در یک محفظه شیشه‌ای کوچک قرار دادند و تشریفات مذهبی و مقدسی هم روی آن اجرا کردند تا از هر نظر آن را در جای امنی نگه دارند. اما نقشه آنطور که باید و شاید پیش نرفت و بالاخره آن شب نحس و شوم سر رسید؛ شبی که در آن آنابل روح‌های شیطانی درون اتاق را بیدار می‌کند. آنها هم بعد از بیدار شدن، تمام تمرکز خود را روی اهداف جدید خود می‌گذارند. این هدف‌ها هم کسی نیستند جز دختر ۱۰ ساله‌ی وارن‌ها و همچنین دوستان او.

در فیلم ترسناک Annabelle Comes Home بازیگرانی چون مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن، مایکل کیمینو در نقش باب پالمری، پاول دین در نقش آقای پالمری، استیو کولتر در نقش پدر گوردن و استیون بلک هارت در نقش توماس ایفای نقش دارند.

فیلم دیگری که این هفته اکران خود را شروع کرد، فیلم سینمایی Yesterday (دیروز) بود که در نهایت نیز توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد و در رتبه سوم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم به کارگردانی دنی بویل در رابطه با یک موسیقی دان است که بعد از بیدار شدن متوجه می شود تنها فردی در دنیا است که گروه بیتلز را به یاد می آورد، و گروه معروف بیتلز اصلا وجود خارجی نداشته اند. 

این فیلم که چندان نتوانسته است که نظر منتقدان را جلب کند، در هفته ای که گذشت اکران خود را در 2,603 سالن سینما آغاز کرد و توانست 17 میلیون دلار در افتتاحیه فروش داشته باشد. این فیلم در خارج از خاک آمریکا نیز توانسته 7.7 میلیون دلار بفروشد که مجموعا توانسته 24.7 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. 

در رتبه چهارم جدول این هفته فیلم سینمایی Aladdin قرار گرفته که تا به الان فروش فوق العاده ای داشته است. این فیلم لایو اکشن که هم اکنون در 3,235 سالن سینمای آمریکای شمالی در حال اکران است، در هفته ششم اکرانش با افت فروش 29 درصدی روبرو شد و توانست 9.3 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکا به رقم 305.8 میلیون دلار برساند. فیلم علاءالدین در خارج از آمریکا توانسته تا به الان 568.3 میلیون دلار بفروشد، که با این حساب این فیلم توانسته 874.1 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. فیلم علاءالدین هم اکنون پرفروش ترین فیلمی است که ویل اسمیت در آن ایفای نقش داشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

فیلم علاءالدین داستان یک پسر جذاب خیابانی به نام علاءالدین، یک دختر شجاع و خود مختار یعنی شاهزاده جاسمین و همچنین شخصیتی به نام جینی را حکایت می‌کند؛ جینی احتمالا شخصیتی است که می‌تواند کلید اصلی آن‌ها، برای رسیدن به آینده درخشانشان باشد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور داشته اند.

فیلم سینمایی The Secret Life of Pets 2 (زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲) در این هفته نیز در رتبه پنجم باقی مانده است. این انیمیشن در چهارمین هفته اکرانش توانسته 7 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم 131.2 میلیون دلار برساند. این انیمیشن که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده است، تا به الان توانسته 223 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته باشد. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو