پاسخ رد کشتی‌گیر معروف به پیشنهاد بازی در "سریع و خشمگین"

منبع: ایران آرت

424

1398/4/10

21:31


دیو باتیستا چهره معروف کشتی‌کج پیشنهاد بازی در اسپین‌آف "سریع و خشمگین" را رد کرد.

ایران آرت: "دیو باتیستا" در شبکه‌های اجتماعی به پیشنهاد بازی در چندگانه‌ی "سریع و خشن" واکنش نشان داد. جمعه شب یکی از هواداران ایده‌ی بازی ستاره‌ی "محافظین کهکشان" در اسپین‌آف احتمالی "سریع و خشن" با بازی "دووین جانسون" و "جان سینا" را مطرح کرد اما باتیستا تمایلی به حضور در چنین فیلمی ندارد. سینا به تازگی به "سریع و خشن ۹" اضافه شده است.

باتیستا در واکنش به این پیشنهاد نوشت: "از توجه شما سپاسگذارم." او در ادامه دو ایموجی استفراغ را ارسال کرد و از هشتگ "#ترجیح‌می‌دهم‌درفیلم‌های‌خوب‌بازی‌کنم" استفاده کرد.

به گزارش سی نما، هفته‌ی گذشته "وین دیزل" با ارسال چندین ویدیو از آغاز فیلمبرداری "سریع و خشن ۹" خبر داده بود. اسپین‌آف این چندگانه تحت عنوان "هابز و شا" (Hobbs & Shaw) نیز تابستان امسال اکران خواهد شد. این فیلم داستانی در مورد شخصیت‌های جانسون و "جیسون استاتهام" روایت می‌کند و یونیورسال آن را ۲ آگوست روی پرده می‌برد.

از باتیستا هم تابستان امسال کمدی اکشن "استابر" در تاریخ ۱۲ جولای اکران می‌شود. بازگشت او به "محافظین کهکشان ۳" به همراه "جیمز گان" در مقام کارگردان هم تأیید شده است. گان پس از کشف شوخی‌های جنجالی‌اش در توئیتر توسط دیزنی اخراج شد. باتیستا علناً به خاطر اخراج کارگردان از دیزنی انتقاد کرد و در شبکه‌های اجتماعی نوشت از این تصمیم استقبال نمی‌کند و پس از جدایی گان همکاری با استودیو "تهوع‌آور" خواهد بود. گان سرانجام به چندگانه‌ی "محافظین کهکشان" بازگردانده شد، اما پیش از آغاز فیلمبرداری این فیلم باید "جوخه‌ی انتحار" را برای دی‌سی و وارنر بسازد.

باتیستا علاوه بر "استابر"، کمدی خانوادگی دیگری به نام "جاسوس من" (My Spy) را از استودیوی اس‌تی‌اکس در اواخر آگوست روی پرده خواهد داشت. او همچنین قرار است در فیلم "شنزار" (Dune) به کارگردانی "دنی ویلنوو" نقشی برعهده بگیرد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو