اولین تریلر رسمی فیلم Jumanji: The Next Level منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

122

1398/4/11

15:13


اولین تریلر رسمی فیلم Jumanji: The Next Level منتشر شد

در تازه ترین اخبار کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) را منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

در جدیدترین اخبار اولین تریلر فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) منتشر شده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم. این فیلم که دنباله فیلم سینمای Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) بحساب می آید، در ادامه داستان قبلی است و همان بازیگران دوباره بازگشته اند و در قسمت دوم حضور دارند. در این تریلر شاهد این هستیم که دستگاه بازی جومانجی توسط اسپنسر تعمیر شده و ما شاهد مناطق جدید و مختلفی از دنیای جومانجی هستیم. در این قسمت بازیگران جدیدی نیز اضافه شده که از جمله آنها می توان به نیک جوناس اشاره کرد. در ادامه شما شاهد اولین تریلر Jumanji 3 هستید:

در این فیلم دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که ایفای نقش داشته اند. مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. فیلم Jumanji The Next Level در تاریخ 13 دسامبر 2019 (22 آذر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو