چطور یک آشپزخانه زیبا و مدرن داشته باشیم؟

منبع: نمکستان

173

1398/4/11

17:03


نحوه دکوراسیون یک آشپزخانه زیبا

دکوراسیون آشپزخانه زیبا

نمکستان :  از آنجا که آشپزخانه قسمتی از خانه است که بیشتر مورد استفاده خانم هاست، معمولا روی دکوراسیون و چیدمان آن توجه و علاقه خاصی دارند. بسیاری دوست دارند که یک آشپزخانه مدرن داشته باشند، سبک مدرن دارای زیبایی و بدون پیچیدگی است. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید کابینت های شما در دار و کف پوش ها چوب پنبه ایی باشد و برای دیوار های بین کابینت ها سرامیک های رنگی بزنید.

در یک آشپزخانه به سبک مدرن بیشتر از ترکیب رنگ های گرم، و رنگ هایی که طرح چوب دارند استفاده می شود. در خانه های امروزی معمولا آشپزخانه و سالن نشیمن توسط یک اپن از یک دیگر جدا می شوند. بنابراین فضای آشپزخانه از داخل پذیرایی قابل روئت می شود، این کار باعث می شود افراد داخل نشیمن با آشپزخانه در ارتباط باشند اما نکته حائز اهمیت نحوه چیدمان آشپزخانه هاییست که اپن هستند.

می توانید اپن آشپزخانه خود را با رنگ های متنوع طراحی کنید. می توانید از ترکیب رنگ هایی مانند بنفش و سفید استفاده کنید، متخصصان در این زمینه پیشنهاد می کنند که در ترکیب این دو رنگ بیشتر از رنگ سفید و کم تر از بنفش استفاده کنید. مثلا اگر بخواهیم به صورت درصدی در نظر بگیریم، ۷۵ درصد سفید و ۲۵ بنفش در این نوع طراحی بهتر است به کار برده شود.

اگر می خواهید محیط آشپزخانه آرامش را منتقل کند از رنگ ها آرامش بخش مثل آبی روشن استفاده کنید. و از کابینت هایی با همین طیف رنگ استفاده کنید تا هارمونی زیبایی باهم ایجاد کنند. اما اگر آشپزخانه کوچکی دارید، پیشنهاد می شود از اپن استفاده نکنید زیرا اپن فضای آشپزخانه شما را کوچک تر می کند، شما می توانید برای جدا سازی محیط آشپزخانه از سایر خانه از ستون های دکوری استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو