تعبیر خواب نبات از دید چند تعبیرگر مشهور

تعبیر خواب نبات از دید چند تعبیرگر مشهور


منبع: آرگا

210

1398/4/12

16:03


تعبیر خواب نبات از دیدگاه معبرین مختلف دارای معنای نیکو است و اغلب به معنای مال و روزی می باشد، برای آشنایی بیشتر با تعبیر دیدن نبات در خواب می توانید تا پایان مطلب ما را دنبال نمایید.

نبات یک ماده غذایی شیرین و خوشمزه می باشد و در عین حال دارای خواص زیادی است. در مطالب قبلی با تعبیر خواب غذا ها و مواد غذایی مختلفی از جمله تعبیر خواب آش ، تعبیر خواب زیتون، تعبیر خواب عسل و … آشنا شدید، حال در این مطلب تعبیر خواب عسل را معرفی خواهیم کرد.

تعبیر خواب نبات+عکس

تعبیر خواب نبات چیست؟

برخی معبران مانند منوچهر مطیعی تهرانی، تعبیر دیدن نبات در خواب را همانند تعبیر قند می دانند و از آنجا که قند نشانه مال و روزی می باشد، بنابراین نبات نیز دلالت بر نعمت و روزی دارد، به خصوص زمانی که نبات را به مقدار زیاد درون کاسه و به صورت بلورهای درشت و به هم چسبیده ببینید که این به معنای انباشتگی پول بوده و به طور کلی تعبیرش نیک می باشد. در ادامه تعبیر خواب نبات از دیدگاه تعبیر کنندگان مختلف را در اختیارتان می گذاریم.

تعبیر خواب نبات

تعبیر نبات از دیدگاه سه معبر اسلامی

دیدن نبات در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی به معنای نعمت است و اگر کاسه نبات را ببینید به معنای ثروت فراوان می باشد. ابن سیرین دیدن نبات در خواب را نیک دانسته و آن را نشانه فزونی مال می داند، همچنین امام صادق (ع) نیز دیدن نبات در خواب را به نیکی تعبیر کرده اند.

تعبیر خواب نباتات از دیدگاه امام جعفر صادق (ع)

امام صادق (ع) دیدن نبات زمین در خواب را بر چهار وجه می داند :

  • مال و نعمت
  • بزرگی و جاه
  • منفعت
  • افزایش حرمت

تعبیر و تفسیر خواب نبات

تعبیر دیدن نبات جلاب در خواب

سخن خوش

  • بوسه دادن
  • مال
  • فرزند
  • دوست

تعبیر خواب از دیدگاه مطیعی تهرانی

نبات ماده ای شیرین است و حکم تعبیر قند را داشته و به معنای نعمت، مال، پول و معشیت می باشد. همچنین اگر کسی کاسه ای نبات در خواب ببیند، به طوری که بلورهای آن به هم چسبیده و روی هم انباشته شده باشد، به هم چسبیدگی معنای انباشتگی پول را داشته و تعبیرش نیکو است.

تعبیر خواب برای نبات

تعبیر خواب از دیدگاه یوسف پیامبر (ع)

حضرت یوسف (ع)، دیدن نبات، شکر، انگبین، تعبیر خواب گل و شکر و مانند اینها را به معنای ایمنی دانسته است.

تعبیر خواب نبات از نظر ابن سیرین

دیدن هر گونه نباتی در خواب و در زمان خودش اگر دارای ساقه و شاخه نباشد، به معنای منفعت می باشد و در غیر این صورت یعنی داشتن ساقه و شاخه، تعبیر فزونی در جاه و مال خواهد داشت، حال اگر کسی در خواب ببیند که در دهان، چشم و گوشش نباتات ریشه دوانده بود، معنایش نیک می باشد.

نبات چیست و چگونه تهیه می شود؟

نبات یک نوع قند و در واقع نسل قدیم آبنبات های امروزی است که از نیشکر تهیه شده است، برای این منظور در ابتدا، شکر را در آب جوش حل کرده تا به صورت یک محلول سیر شده حاصل شود، در مرحله بعدی، نخی را درون محلول آویزان کرده و بعد می گذارند تا خنک شود و تشکیل بلور دهد، به این صورت نبات تهیه خواهد شد.

تعبیر خواب نبات

امروزه نبات ها در اشکال مختلف چوبی، شاخه ای و … تهیه می شوند که نوع چوبی آن، مصرف بیشتری داشته و برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد، ضمن اینکه شاخه نبات ها نیز برای تزیین سفره عقد و نیز تزیین سفره هفت سین کاربرد فراوانی دارند. همچنین حل کردن نبات در آب جوش که در اصطلاح به آن نبات داغ می گویند، خاصیت درمانی داشته و برای درمان نفخ و دل درد مؤثر و مفید می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو