عاقبت پلید دوستی الناز با پسر لاکچری در دور دور شبانه

منبع: دوستان

162

1398/4/12

23:05


مرگ یک زن جنایتکار قبل از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران ادعاهای دختر او را در هاله ای از ابهام فرو برد.

www.dustaan.com عاقبت پلید دوستی الناز با پسر لاکچری در دور دور شبانه

این زن و دخترش پسرثروتمندی را به خانه شان کشاندند و طی گروگان‌گیری ۵۰۰ میلیونی او را کشتند.
شهریورماه سال ۹۶ با ناپدید شدن پسر جوانی به نام کامیار پلیس وارد عمل شد.
بررسی ها نشان داد این پسر آخرین بار به ملاقات دخترجوانی به نام الناز رفته است و همزمان یک ناشناس با موبایل کامیاربا آن‌ها تماس گرفته و در ازای آزادی ۵۰۰ میلیون تومان پول خواسته است.
در حالی که فرضیه گروگان‌گیری از سوی الناز قوت گرفته بود این دختر ۲۵ ساله بازداشت شد.
الناز خیلی زود به گروگان‌گیری و قتل کامیار با همدستی مادرش اعتراف کرد .
وی گفت: در دور دورهای شبانه با پسر جوانی آشنا شدم او یک خودروی شاسی بلند داشت و پسر پولداری بود. به همین دلیل مادرم از من خواست تا طبق نقشه او را به خانه مان بکشانم و او را به گروگان گیریم و در ازای آزادی‌اش از خانواده او پول بخواهیم.
وی ادامه داد :من کامیار را به خانه مان دعوت کردم و داخل قهوه او قرص خواب آور ریختم. وقتی کامیار بی‌هوش شد دست و پایش را بستم .من و مادرم با خانواده او تماس گرفتیم و در ازای آزادی اش نیم میلیارد تومان پول خواستیم. اما خانواده اش برای پرداخت پول تعلل می کردند.
وی گفت :ما کارت عابربانک کامیار را نیز گرفتیم اما او رمز را اشتباه به ما داده بود به همین خاطر مادرم او را کشت و جنازه اش را مثله و آن را در جاده هراز رها کرد .
با اعتراف های تکان‌دهنده این دختر ،مادرش نیز بازداشت شد.
وی قتل را گردن گرفت و گفت :من و دخترم مدت‌ها قبل نیز یک مرد را گروگان گرفتیم و ۶۰ میلیون تومان اخاذی کرده بودیم به همین دلیل وقتی فهمیدم الناز با پسر ثروتمندی آشنا شده است نقشه گروگان‌گیری را کشیدم و دخترم پسر جوان را به خانه آورد .ما دست و پای او را بستیم و کارت عابر بانکش را گرفتیم اما او رمز را اشتباه به ما داده بود. من چند بار بدن او را با اتو سوزاندم و او را شکنجه کردم. اما او رمز کارت را به ما نمی گفت .آخرین بار در حالی که عصبانی شده بودم پلاستیکی را روی سرش کشیدم که خفه شد سپس با چاقو و ساطور جسد را تکه تکه کردم. آن را داخل ساک گذاشتم و در جاده هراز رها کردم. سپس چاقو و ساطور را در حوالی خانه مان در قلعه حسن خان به یک سطل زباله انداختم .
این زن قبل از این‌که محاکمه شود به کام مرگ فرو رفت و دخترش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
این دختر در دفاع از خود گفت: باور کنید من قصد کشتن کامیار را نداشتم. وقتی مادرم او را شکنجه می کرد مانع او می شدم. حتی یک بار وقتی پلاستیکی را روی سرش کشیده بود پلاستیک را پاره کردم و کامیار را نجات دادم.ما سه شبانه روز کامیار را در خانه مان گروگان گرفتیم .آخرین روز برای خرید بیرون رفته بودم اما وقتی برگشتم متوجه شدم مادرم در حال گریه کردن است وقتی علتش را پرسیدم گفت کامیار را خفه کرده است.مادرم به تنهایی جسد را تکه تکه کرد و از خانه مان بیرون برد .
بنابر این گزارش؛در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و دختر جوان را به خاطر معاونت در قتل به ۱۰ سال زندان محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت اما تایید نشد.
بدین ترتیب قرار است تا الناز بار دیگر در شعبه هم عرض محاکمه شود

منبع : رکنا

0/5 ( 0 نظر )

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو