فصل دوم سریال «عاشقانه» ساخته خواهد شد!

منبع: بلاکس آپ

142

1398/4/13

15:22


فصل دوم سریال «عاشقانه» ساخته خواهد شد!

در جدیدترین اخبار سینمای ایران، محمدرضا گلزار اعلام کرده که فصل دو از سریال عاشقانه در دست ساخت است. برای دانلود جدیدترین سریال های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی سریال بروید. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» در سال 1395 پخش شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این سریال که در آن بازیگران مطرح سینمای ایران حضور داشتند در یک فصل 17 قسمتی پخش شد. بعد از اتمام سریال با در نظر گرفتن موفقیت های آن، بعید بنظر می رسید که دنباله آن ساخته نشود. حال در جدیدترین اخبار محمدرضا گلزار که در این سریال نقش مهمی داشت با انتشار تصویری اعلام کرده که فصل جدید با نام رسمی «عاشقانه 2» ساخته خواهد شد. طبق چیزی که گلزار اعلام کرده نویسندگی فصل دوم سریال عاشقانه برعهده علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی خواهد بود و تهیه کنندگی نیز برعهده هومن کبیری است. 

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که کارگردانی فصل دوم برعهده چه کسی خواهد بود، ولی به احتمال زیاد منوچهر هادی در جایگاه کارگردان قرار خواهد گرفت. در فصل اول سریال عاشقانه بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری، مهناز افشار، هومن سیدی، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، مسعود رایگان و فرزاد فرزین حضور داشتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو