تمرینات تبتی راز پنهان جوان ماندن قدیمی ها + آموزش

تمرینات تبتی راز پنهان جوان ماندن قدیمی ها + آموزش


منبع: نمناک

280

1398/4/14

12:11


تمرینات تبتی مجموعه حرکاتی است مشابه یوگا که مردمان باستان از ان برای تقویت جسم و روح استفاده می کردند، برخی این ورزش را راز جوان ماندن شرقی ها می دانند.

تمرینات تبتی راز پنهان جوان ماندن قدیمی ها + آموزش

تمرینات تبتی حرکات ورزشی که شما باید روزانه آنها را انجام دهید

بیشتر مسائل بهداشتی که ما تجربه می کنیم و رنج می بریم ، مشکلات جدیدی نیستند، در واقع پیشینه آنها به چندین قرن پیش برمیگردد. در بیرون از خانه کار کردن برای تمام بدن مناسب است و باعث تقویت استخوان ها و عضلات می شود و حتی سلامت سیستم ایمنی بدن را نیز افزایش می دهد. پیشنهاد می شود که به باشگاه بروید و ورزش کنید تا به سلامت بدنتان آسیب نرسد.
بعضی از افراد تمرینات تبتی را اول صبح انجام می دهند که این کار باعث می شود که تمام روز را با انرژی سپری کرد در حقیقت بسیاری از کارشناسان این دسته از حرکات ورزشی را علت جوانی و سلامت انسان های جوامع قبل از مدرن می دانند ، در این بخش از نمناک به این حرکات را به شما آموزش خواهیم داد.

تمرینات تبتی 5 حرکت ورزشی عالی برای سلامت

تمرین شماره1

تمرینات تبتی

روی پاهایتان بایستید دست هایتان را به صورت افقی نگه دارید به صورتی که کف دستتان رو زمین باشد. اطمینان حاصل نمایید که دست هایتان با شانه هایتان در یک راستا قرار داشته باشند. کمی فاصله میان پاهایتان ایجاد کنید که بهم نچسبیده باشند. به یک نقطه خیره شوید و به دور خود بچرخید تا بتوانید تعداد خود را بشمارید.
 
تمرین شماره 2

تمرینات تبتی

روی زمین دراز بکشید . دست هایتان را در راستای بدنتان همانند عکس کامل دراز کنید (اگر در قسمت کمر خود مشکل دارید انگشتان دستتان را زیر سینه ی خود قرار دهید. سرتان را بالا بیاورید بطوری که چانه تان به قفسه سینه برسد. پاهایتان را بصورت عمودی نگه دارید.
 
تمرین شماره 3

تمرینات تبتی

زانو هایتان را روی زمین بگذارید و دستانتان را روی عضلات پشتی پایتان همانند عکس قرار دهید. در این ورزش سر خود را عقب و جلو کنید به نحوی که سرتان را وقتی به عقب میاورید ، سرتان با سقف در یک راستا قرار گرفته باشند.
 
تمرین شماره 4

تمرینات تبتی

همانند عکس روی پاها و دست هایتان بنشینید به گونه ایی که فاصله پاهایتان از یکدیگر 12 اینچ باشد و کف دست هایتان روی زمین قرار گیرند .
در این ورزش پاهایتان را به نوبت در راستای سینه ی خود دراز کنید و آنرا به داخل جمع کنید و سپس صاف کنید.این کار را برای چند دقیقه انجام دهید.
 
تمرین شماره 5

تمرینات تبتی

به شکم  روی زمین دراز بکشید (همانند عکس)و کف دست هایتان را روی زمین قرار دهید و روی پاهایتان را روی زمین قرار دهید به گونه ایی که فاصله کمی با یکدیگر داشته باشند . در این ورزش سرتان را به سمت عقب بیاورید و سپس به سمت جلو بیاورید بطوری که چانه تان با با قفسه سینه در ارتباط باشد.
پس از انجام مراحل بالا روی شکم خود دراز بکشید و کمی استراحت کنید.

تمرینات تبتی راز پنهان جوان ماندن قدیمی ها + آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو