ماندگارترین سریال های نمایش خانگی مهران مدیری

ماندگارترین سریال های نمایش خانگی مهران مدیری


منبع: نمناک

557

1398/4/14

12:11


به بهانه استقبال مردم از سریال هیولا در نمایش خانگی به سراغ موفق ترین سریال های نمایش خانگی مهران مدیری رفته ایم و مروری بر آنها داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

ماندگارترین سریال های نمایش خانگی مهران مدیری

مروری بر موفق ترین سریال های مهران مدیری در نمایش خانگی

مهران مدیری یکی از محبوب ترین چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در زمینه بازیگری ،کارگردانی، خوانندگی، اجرا، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی فعالیت زیادی داشته است و به اصطلاح میتوان از او به عنوان چهره همه فن حریف دنیای هنر نام برد.

این چهره شناخته دنیای هنر بعد از برنامه دورهمی که یکی از موفق ترین و پربیننده ترین برنامه های او در تلویزیون بود به سراغ ساخت سریال جدیدی برای نمایش خانگی رفت و توانست با این سریال بعد از چند سال باز هم حضوری را در نمایش خانگی تجربه کند.

به بهانه استقبال از سریال هیولا ساخته جدید مهران مدیری در نمایش خانگی سری به کارنامه هنری او زدیم و مروری بر سریال های او در نمایش خانگی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پربیننده ترین سریال های مهران مدیری در نمایش خانگی

سریال هیولا

هیولا سریال جدید مهران مدیری در نمایش خانگی است که تابحال 9 قسمت از آن در نمایش خانگی توزیع شد و مورد استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان قرار گرفت و همین بهانه ای شد تا نگاهی به موفق ترین آثار آقای همه فن حریف دنیای هنر بیاندازیم.

مهران مدیری

مهران مدیری و سریال هیولا در نمایش خانگی

هیولا سریالی کمدی به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسمخانی است که از 9 اردیبهشت ماه 98 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی در آن به ایفای نقش پرداختند.

سریال شوخی کردم

شوخی کردم سریالی به کارگردانی مهران مدیری در نمایش خانگی است که سال دی ماه سال 92 در نمایش خانگی توزیع شد.

سریال شوخی کردم

شوخی کردم سریال پربازیگر مهران مدیری در نمایش خانگی

مهران مدیری در مجموعه شوخی کردم با زبان طنز به انتقاد از موضوعات مختلف پرداخت و یکی از پربازیگرترین مجموعه های او. بود که چهره های زیادی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی راد، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو و سحر زکریا و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس دنیای هنر در آن به ایفای نقش پرداختند.

سریال ویلای من

ویلای من اثر دیگری از مهران مدیری در نمایش خانگی است که سال 91 به نویسندگی زنده یاد خشایار الوند و امیرمهدی ژوله ساخته شد و به موفقیت کمتری نسبت به قهوه تلخ ساخته قبلی مهران مدیری دست یافت.

مهران مدیری و سیامک انصاری

سیامک انصاری و مهران مدیری در سریال ویلای من

بازیگرانی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، افسانه چهره آزاد، پانته آ رهنمون، ماندانا سوری، الیکا عبدالرزاقی، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، علی لک پوریان، عارف لرستانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، علیرضا محمدی، نگین معتضدی، دریا مرادی دشت، غلامرضا نیکخواه، علی برقی و مهرداد مسعودنیا در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال قهوه تلخ

قهوه تلخ یکی از موفق ترین ساخته های مهران مدیری بود که شهریورماه سال 89 در نمایش خانگی توزیع شد و عنوان یکی از پرفروش ترین سریال های نمایش خانگی را از آن خود کرد اما متاسفانه ناتمام رها شد.

مهران مدیری

قهوه تلخ با مهران مدیری در نمایش خانگی

بازیگران زیادی در سریال قهوه تلخ مهران مدیری به ایفای نقش پرداختند که از میان آنها میتوان به مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، رضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، آرام جعفری، بیژن بنفشه خواه، ساعد هدایتی، سعید پیردوست، رامین پور ایمان، سحر زکریا، جواد عزتی، نادر سلیمانی، فلامک جنیدی، ماندانا سوری، عارف لرستانی، مریم بخشی، شایان احدی فر، شادی احدی فر، فاطمه هاشمی، علی لک پوریان، شقایق رحیمی راد و حمید کاشانی و ... اشاره کرد.

سریال گنج مظفر

گنج مظفر اولین تجربه سریال سازی مهران مدیری در نمایش خانگی است که به نویسندگی پیمان قاسم خانی سال 85 ساخته شد اما در مهر 92 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

سریال گنج مظفر

گنج مظفر سریال مهران مدیری در نمایش خانگی

گنج مظفر در ادامه سریال تلویزیونی باغ مظفر ساخته شد و بازیگرانی چون مهران مدیری، محمدرضا هدایتی،سیامک انصاری،نصرالله رادش،نادر سلیمانی،هادی کاظمی،سعید پیردوست،سحر جعفری جوزانی،شقایق دهقان،الیکا عبدالرزاقی،علی لک پوریان،ساعد هدایتی،محمد جواد عزتی ، رضا شفیعی جم و .... در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال های نمایش خانگی مهران مدیری از گنج مظفر تا هیولا + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو