سفر دیوانه‌وار دواین جانسون و دیگر بازیگرها/ عکس

منبع: ایران آرت

258

1398/4/14

20:07


سونی پیکچرز فیلم "جومانجی: مرحله بعد" با بازی دواین جانسون را در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران می‌کند.

ایران آرت: کوین هارت، دووین جانسون، کارن گیلان و جک بلک در اولین تریلر "جومانجی: مرحله بعد"  به سفر دیوانه‌وار دیگری می‌روند. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم بسیار پرفروش "جومانجی: به جنگل خوش آمدید" است که در کریسمس سال ۲۰۱۷ پرفروش شد و ۴۰۴ میلیون دلار در آمریکا و ۹۶۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم با عبور از رکورد "مرد عنکبوتی" به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی در آمریکا مبدل شد، بنابراین انتظار می‌رود "مرحله‌ بعد" نیز در گیشه موفق باشد.

در "مرحله بعد"، هارت، جانسون، گیلان و بلک در نقش آواتارهای قبلی خود بازمی‌گردند و "سر داریوس بلین"، "الکس وولف"، "مورگان ترنر" و "مدیسون آیزمن" بار دیگر نقش‌های خود را تکرار می‌کنند. بازیگران جدید چندگانه نیز شامل "آکوافینا"، "دنی دویتو" و "دنی گلاور" می‌شوند. گلاور و دویتو در این دنباله با آواتارهای جانسون و هارت به دنیای بازی وارد می‌شوند.

Jumanji-The-Next-Level-1024x576

به گزارش سی نما، "جیک کسدن" که پیش از "جومانجی" با کمدی‌های بزرگسالانه‌ی "معلم بد" و "فیلم لو رفته" شناخته می‌شد، دوباره در مقام نویسنده و کارگردان بازمی‌گردد. "به جنگل خوش آمدید" سومین فیلم در دنیای جومانجی پس از فیلم کلاسیک ابتدایی آن در سال ۱۹۹۵ با بازی "رابین ویلیامز" و "زاتورا: یک ماجراجویی فضایی"  در سال ۲۰۰۵ شمرده می‌شد.

جانسون امسال فیلم اسپین‌آف "سریع و خشن" تحت عنوان "هابز و شا" را روی پرده دارد، در حالی که گیلان در "انتقام‌جویان: آخر بازی" نقش "نبولا" را ایفا کرده است. هارت از طرف دیگر فیلم مستقل و پرفروش "مزیت" (The Upside) را در کنار "برایان کرانستون" داشته و در حال حاضر انیمیشن "زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲" را روی پرده دارد.

سونی پیکچرز فیلم "جومانجی: مرحله بعد" را در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران می‌کند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو