دانلود فیلم سرزمین آبی

151

1398/4/15

10:29


دانلود فیلم سرزمین آبی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی سرزمین آبی با کیفیت عالی

دانلود فیلم سرزمین آبی

دانلود فیلم سرزمین آبی

ژانر : اجتماعی

محصول : 1398

کیفیت : BluRay 1080p

کارگردان : علی فخرموسوی

بازیگران : محمدرضا رهبری,منوچهر آذر,بهزاد دورانی, سحر عبداللهی, محمد جهان‌شاهی, فریبرز علی‌اکبرپور, آرزو ابی‌زاده, مریم جنگروی و محمد اعلایی

خلاصه داستان فیلم سینمایی سرزمین آبی : سرزمین آبی، ماجرای دکتر پیرو را به تصویر می کشد که بخاطر مشکلاتی که داشت راهی روستایی در شمال می شود تا بخش هایی از گذشته خود را دریابد…این فیلم را با کیفیت عالی از دانلود روز دریافت کنید.


دانلود فیلم سرزمین آبی با کیفیت BluRay 1080p

دانلود با لینک مستقیم

حجم : 000 مگابایت

لینک دانلود به زودی…


جدیدترین اخبار فیلم سرزمین آبی

  • نویسنده فیلم سرزمین آبی علی فخرموسوی می باشد.
  • علی فخرموسوی اولین فیلمش را با نام خاطرات پاییزی نویسندگی و کارگردانی کرده است.
  • دومین فیلم فخر موسوی هم کاری مشترک بین ایران و اروپاست اما این تمام بازیگران فیلم ایرانی اند و از چهره های شناخته شده آن چنانی بهره برده نشده است و تنها بازیگر مو سفید سینما منوچهر آذر تا حدودی شناخته شده است.
  • تمام مراحل فیلمبرداری این فیلم در ایران و بیشتر شمال کشور انجام خواهد شد.و بعد برای انجام سایر مراحل ساخت فیلم اثر روانه چندین کشور اروپایی می شود.
  • فیلم سرزمین آبی تماما ایرانی است و طرف خارجی و اروپایی در بخش سرمایه گذاری و انجام مراحل فنی مشارکت خواهند داشت و قرار است کارهایی همچون صداگذاری، تصحیح رنگ، ساخت موسیقی و … در کشورهایی ایتالیا، چک، اوکراین و … انجام پذیرد. فعلا گروه در سوادکوه مازندران مشغول فیلمبرداری هستند.

تصاویر پشت صحنه فیلم سرزمین آبی

دانلود فیلم مشمشه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو