ترس مجری خبر آمریکایی هنگام زلزله شدید + عکس

منبع: نمناک

115

1398/4/15

12:35


وقوع زلزله بسیار شدید در کالیفرنیای آمریکا با انتشار فیلم های بسیار از واکنش مردم به این حادثه همراه بود. المیرا شریفی مقدم نیز در اینستاگرام به ترس مجری در هنگام وقوع زلزله شدید اشاره کرد.

ترس مجری خبر آمریکایی هنگام زلزله شدید + عکس

واکنش المیرا شریفی مقدم به فیلم زلزله کالیفرنیا 

صبح امروز زلزله ای با قدرت 7.1 ریشتر کالیفرنیای آمریکا را به لرزه درآورد که فیلم هایی از این حادثه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که از واکنش مردم در هنگام وقوع زلزله را به نمایش می گذارد.

یکی از ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بسیار هم مورد توجه کاربران قرار گرفته است واکنش دو مجری شبکه تلویزیون در حین پخش زنده برنامه و وقوع زلزله می باشد.

المیرا شریفی مقدم از گویندگان خبر شبکه خبر نیز به این ویدئو و نحوه عملکرد دو مجری در هنگام وقوع زلزله شدید در حین اجرای برنامه زنده واکنش نشان داد.

مجری های آمریکایی

واکنش مجری های آمریکایی به زلزله شدید

المیرا شریفی مقدم با انتشار عکس فوق در اینستاگرام نوشت:

صبح امروز زمین لرزه نسبتا شدیدی کالیفرنیای امریکا را لرزاند. واکنش مجری خبر هنگام وقوع زلزله قابل توجهه. قاعده کلی اینه که صفحه تلویزیون نباید خالی بمونه و مجری در این لحظه با اعلام هشدارهای لازم و توجه به نکات ایمنی،آرامش خود رو حفظ کنه و به بیننده هم منتقل کنه. شاید در این استودیو به خاطر وجود دو مجری،این وظیفه ناخودآگاه تقسیم شد. یکی درمقابل بینندگان ماند و دیگری با رفتن به زیر میز، نکات ایمنی هنگام #زلزله را نشان داد. هرچند تا زمانی که در لحظه وقوع چنین اتفاقاتی قرار نگرفتیم نمیتونیم قضاوت درستی کنیم.

واکنش المیرا شریفی مقدم به ترس مجری آمریکایی در هنگام زلزله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو