لباس مشهور الیزابت تیلور حراج می‌شود

منبع: برترین ها

116

1398/4/15

12:43


لباس آبی کمرنگی که الیزابت تیلور در مراسم اسکار سال ۱۹۷۴ به تن داشت در ماه دسامبر سال جاری در حراجی جولین فروخته می شود.

خبرگزاری صبا: لباس الیزابت تیلور در مراسم اسکار به حراج گذاشته می شود، لباس آبی کمرنگی که الیزابت تیلور ستاره بزرگ سینمای جهان در مراسم جوایز اسکار سال ۱۹۷۴ به تن داشت به همراه بیش از ۱۲۰۰ شی دیگر از زندگی این بازیگر درگذشته سینما در اوایل ماه دسامبر سال جاری به حراج گذاشته می شود. این خبر را خانه حراج جولین روز چهارشنبه ۳ جولای اعلام کرد.

پیش بینی می شود لباس آبی کمرنگی که تیلور در مراسم اسکار سال ۱۹۷۴ پوشیده بود و طراحی آن را ادیت هد انجام داده بود، بین ۴ تا ۶ هزار دلار فروخته شود. این پیش بینی را خانه حراج جولین در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد.

لباس مشهور الیزابت تیلور حراج می‌شود

دارن جولین رییس حراجی جولین همچنین اعلام کرد که یک کمربند کارتیر نقره ای با روکش طلایی که الیزابت تیلور به مادرش هدیه داده بود نیز در این حراجی وجود دارد که پیش بینی می شود بیش از ۴۰ هزار دلار فروخته شود.

این حراجی بین روزهای ۶ تا ۸ دسامبر در در بورلی هیلز ایالت کالیفرنیا برگزار می شود. مزایده همچنین در وبسایت این حراجی صورت می گیرد.

از دیگر اقلام حاضر در این حراجی می توان به شنل سبز رنگی که تیلور در کاخ باکینگهام در سال ۱۹۷۰ پوشید نیز اشاره کرد.

در این حراجی همچنین جواهرات، کلاه گیس ها، آثار هنری و اقلام منزل تیلور برای فروش گذاشته می شود.

الیزابت تیلور سال ۲۰۱۱ در سن ۷۹ سالگی از دنیا رفت. او در طول دوران زندگی خود هشت بار ازدواج کرد که دو بار آن با ریچارد بارتن بازیگر مشهور ولزی سینما بود. تیلور را بیشتر به سبب چشمانش که رنگ بنفش داشت و نیز علاقه عجیبش به الماس می شناختند. او نخستین بار با فیلم «مخمل ملی» در سن ۱۲ سالگی به شهرت رسید. وی بعدها توانست پنج بار نامزد جایزه اسکار شود و دو بار این جایزه را برای فیلم های «باترفیلد ۸» و «چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد» کسب کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو