بیوگرافی ایشا گوپتا + عکس

بیوگرافی ایشا گوپتا + عکس


منبع: زیبامون

523

1398/4/15

13:52


با ما در این مطلب همراه باشید تا با بازیگر فیلم سینمایی دختر شیطان، ایشا گوپتا آشنا شوید.

بیوگرافی ایشا گوپتا + عکس

ایشا گوپتای (ایشا روات) 34 ساله متولد 28 نوامبر 1985 در شهر دهلی نو است، ایشا در یک خانواده ی 4 نفره زندگی می کند، پدر او افسر نیروی هوایی و مادرش خانه دار است، عضو دیگر این خانواده، خواهر ایشا ست که هانا نام دارد.

 

ایشا گوپتا

 

او مدرک تحصیلی اش را در رشته ی حقوق در دانشگاه نیوکاسل گرفت. گوپتا کار خود را از جوانی شروع کرد و در کنار بازیگری به کار مدلینگ هم مشغول است. و با برندهای معروف هندی و اروپایی همکاری می کند.

 

ایشا گوپتا

 

ایشا در یکی از مصاحبه های خود از علاقه ی زیادش به موسیقی و خواندن کتاب می گوید و همچنین عاشق غذا های مادرش است. از رنگ سبز و سفید بیشتر از بقیه ی رنگ ها خوشش می آید و در بین بازیگران هندی، بازی پریانکا چوپرا را می پسندد.

اکثر ایرانی ها او را به واسطه ی بازی در فیلم سینمایی دختر شیطان می شناسند که در کنار حمید فرخ نژاد نقش آفرینی کرده است.

 

ایشا گوپتا

 

جوایز ایشا گوپتا

اما او در هند فعالیت خود را در سال 2007 با شرکت در مسابقه ی Femina Miss India شروع کرد که با برنده شدن و گرفتن جایزه ی دختر شایسته ی هند در آن سال شهرت زیادی کسب کرد. همچنین در سال 2015 به عنوان زیبا ترین بازیگر هندی انتخاب شد. از دیگر جوایز ایشا جایزه ی بهترین بازیگر زن تازه وارد در جشنواره ی فیلم هند می باشد.

 

ایشا گوپتا

 

کارنامه ی کاری ایشا گوپتا

اولین بار در فیلم Janna2 ایفای نقش کرد. و بعد ها در فیلم های: راز 3، دختری در عشق تو، به نظر می رسد، بچه، الهه، رستم، پادشاهان و ...

اخیرا در فیلم سینمایی total Dhamaal به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم حضور داشت و توانست موفق حاضر شود و فروش خوبی را برای این فیلم سینمایی در سینمای بالیوود رقم بزند.

 

ایشا گوپتا

 

بازی در فیلم سینمایی دختر شیطان

فیلم سینمایی دختر شیطان محصول مشترک سینمای ایران و هند است. دختر شیطان به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی محمد قربان پور است. این دومین همکاری مشترک ایران و بالیوود به تهیه کنندگی این کارگردان است.

در این فیلم که بیشتر آن در هندوستان فیلم برداری شده است بازیگرانی چون: حمید فرخ نژاد، محمد رضا شریفی نیا، ایشا گوپتا، گلشن گروور و جکی شروف بازی می کنند..

فیلم سینمایی دختر شیطان در مورد دختر شیطان با بازی گوپتا (لبینی) که تصمیم دارد راهش را از پدرش جدا کند و باید توبه کند و در این مسیر با حمید فرخ نژاد (فرهاد) آشنا می شود و از او کمک می خواهد.

 

ایشا گوپتا

 

سراج زر، برند محبوب سلبریتی ها

جدید ترین جراحی زیبایی اندام سری سلبریتی ها

سلبریتی ها و ستاره های هالیوودی که دو قلو هستند

سلبریتی هایی که لبخند زیبایی دارند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو