مراکز خرید پوکت در تور تایلند  

منبع: گهر

113

1398/4/16

18:03


در تایلند جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که همین امر سبب شده که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به شهرهای مختلف این کشور مسافرت کنند. با سفر مردم به این شهرها و نیاز این افراد به خرید در این مناطق مراکز خرید کوچک و بزرگی در نظر گرفته می شود. یکی از این شهرهایی که در تایلند چندین مرکز خرید را در خود جای داده است شهر زیبای پوکت می باشد که با داشتن طبیعتی زیبا و بکر و مکان های گردشگری و جاذبه های دیگر توجه مسافرین را به خود جلب نموده است و از این رو نیاز هرچه بیشتر به مراکز خرید در شهر پوکت دیده می شود.

آشنایی با مراکز خرید پوکت

tailan pooket مراکز خرید پوکت در تور تایلند  

در پوکت مراکز خرید بسیاری وجود دارد که در آن می توانید برندهای مختلفی را که در سراسر دنیا معروف هستند را تهیه کنید. قیمت این اجناس بسیار مناسب می باشد. در اینجا به معرفی بعضی از این مراکز خرید می پردازیم.

مرکز خرید جونگ سیلونگ

این مرکز خرید در تور تایلند  در قلب مرکز ساحل پاتونگ قرار دارد این مرکز خرید یک سوپرمارکت بزرگ با هفت مرکز تفریحی از جمله پنج سینما دویست بوتیک یک هتل شیک به نام پاتونگ ملنیوم ریسورت و بیست و پنج رستوران مختلف را دارا می باشد. امکانات مختلف در درون این مرکز خرید باعث شده که به آن لقب یک شهر در شهر را بدهند و معروف است که اگر چیزی را در این مرکز خرید نتوانید پیدا کنید در تمام تایلند هم نخواهید توانست پیدا کنید. ساعت کاری این مرکز خرید از ماه مه تا ماه اکتبر ( بهار تا پاییز ) یازده الی بیست و دو و از نوامبر تا آوریل ( پاییز تا بهار ) یازده الی بیست و سه می باشد.

 مرکز خرید مرکزی پوکت central festival phuket

این مرکز خرید در غرب شهر پوکت قرار دارد که شامل دو ساختمان بزرگ می باشد. در ساختمان اصلی این فروشگاه برند های معروفی را در زمینه لباس، لوازم خانه، لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و سایر وسایل مورد نیازتان را می توانید بیابید. یک فود کورت که انواع غذاهای تایلندی ژاپنی و غربی در آن سرو می کنند نیز در این فروشگاه قرار دارد که می توانید با هر سلیقه ای که دارید از این غذاها استفاده نمایید. سینمایی هم در این مرکز وجود دارد که فیلم های به روز تایلندی و جهانی را نمایش می دهد. در ساختمان دوم که به آن سنترال فستیوال ایست می گویند بیشتر غرفه ها به فروش تجهیزات موبایل یا همان تلفن همراه می پردازند. البته در این ساختمان هم غرفه هایی برای فروش کیف، لوازم الکترونیکی، انواع البسه و چیزهای دیگر وجود دارد.

Premium outlet phuket

این مرکز خرید در شمال غربی شهر پوکت قرار دارد. طراحی بسیار جالب این مرکز خرید شبیه یک روستا می باشد که خود این مسئله در جذب بیننده بسیار موثر بوده است. درون این فروشگاه تعدادی غرفه های فروش و چند رستوران وجود دارد. ویژگی اصلی این غرفه ها این است که در تمام این غرفه ها محصولاتی که تولیدشان متوقف شده است عرضه می شود. این اجناس با قیمت خیلی پایین تری به فروش می رسد. در این مرکز خرید می توانید اجناس مورد نیاز خود را از قبیل کیف و کفش تا اسباب بازی و غیره با قیمت پایین پیدا کنید. بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد سفر به تایلند در تور تایلند

Patong promenade

به گزارش سفر باتو ، این جا یک مرکز خرید سه طبقه است که یکی از پیشرفته ترین مراکز خرید پوکت به حساب می آید. این مرکز خرید در قلب منطقه ساحلی پوکت قرار دارد و از انواع برندهای مختلف دنیا در آن به فروش می رسد. در این مرکز خرید فروشگاه های مربوط به لباس لوازم آرایشی و آرایشگاه وجود دارد. نکته جالب توجه در این مرکز خرید شیک و لاکچری این است که در آن علاوه بر رستوران غذای محلی تایلندی، رستوران های زنجیره ای خانه استیک استرالیایی نیز در این مرکز می باشد. در طبقه بالایی این مرکز خرید بزرگ یک مرکز بازی بسیار زیبا و جالب به نام تالار اسرار برای کودکانی که به همراه خریداران وارد این مرکز خرید می شوند نیز در نظر گرفته شده که در آن از سرگرمی های بسیار زیاد و متنوعی برای سرگرم شدن کودکان استفاده شده است. لازم به ذکر است که ساعت کاری این مرکز خرید از ده صبح تا ساعت بیست و دو سی دقیقه شب ادامه دارد.

Banana walk

این مرکز خرید در تور تایلند  طراحی بسیار مدرنی دارد و به قول طراحان آن با نگاهی به اینده طراحی شده است. این ساختمان در بسیار دیذنی می شود به خصوص هنگامی که چراغ های ال ای دی ساختمان روشن و فضایی رویایی ایجاد می نماید. این مرکز خرید از سه طبقه تشکیل شده است و در این مرکز خرید هفت رستوران وجود دارد. در غرفه های این مرکز خرید اجناسی از معروفترین برندهای دنیا به فروش می رسد. در پشت بام آن هم زمین مینی گلف طراحی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو