شرکت خدماتی نظافتی به چه شرکت هایی گفته می شود؟

شرکت خدماتی نظافتی به چه شرکت هایی گفته می شود؟


منبع: حرف تازه

292

1398/4/16

20:57


دنیای امروز دنیای سرعت و ذیق وقت است. عموما افراد تمایل دارند کارهای خود را در کوتاهترین بازه زمانی و البته به بالاترین کیفیت به اتمام برسانند و وقت کافی هم برای استراحت داشته باشند. نظافت منزل یکی از همین کارهای مهم و البته وقت گیر است. امروزه با ظهور و شکل گیری شرکت خدماتی نظافتی کار نظافت منزل برای همه افراد ساده تر شده است. البته اگر انتخاب درست و دقیقی داشته باشید. یک شرکت خدماتی نظافتی خوب در درجه اول کارگران خدماتی آموزش دیده و متعهد به کار می گیرد تا امکان ارائه خدمات اختصاصی و مطلوب به مشتریان وجود داشته باشد.

شرکت خدماتی نظافتی

ویژگی های یک شرکت نظافتی استاندارد

اینکه تصور کنید هر کسی با یک اتاق و یا استخدام چند نفر می تواند یک شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی نظافتی دایر کند تصور کاملا اشتباهی است. این نوع شرکت ها مانند همه شرکت های دیگر باید بر اساس اصول و ضوابط خاصی شکل گرفته و خارج از این اصول قطعا غیر قانونی خواهند بود. همانطور که اشاره شد در درجه اول شرکت خدماتی نظافتی باید مجوز کار در این حوزه داشته و شماره ثبت دریافت کند و بعد اقدام به جذب کارگر و خدمه نماید.

شرکت خدماتی نظافتی

شرایط جذب خدمه در شرکت خدماتی نظافتی

افرادی که تمایل دارند یک شرکت خدماتی نظافتی دایر کنند برای جذب خدمه باید یکسری نکات را مد نظر داشته باشند تا در اینده با مشکل مواجه نگردند. در درجه الو افرادی که به استخدام شرکت خدماتی در می آیند باید افراد سالم و قوی به لحاظ قوای بدنی باشند و بیماری های مهم نداشته باشند. مثلا افرادی که مبتلا به کمر درد و یا پا درد و یا بیماری های سخت هستند برای کار در این شرکت ها مناسب نخواهند بود. در کنار آن این افراد باید صلاحیت اخلاقی هم داشته باشند. چون ورود کارگر خدماتی به خانه ها و ادارات مردم در واقع حضور در حریم شخصی آنها است و نباید خطری برای مشتریان چه به لحاظ مالی و چه جانی ایجاد شود. برای همین صاحبان شرکت خدماتی نظافتی باید سلامت اخلاقی این افراد را احراز کرده و از آنها تعهدات لازم را هم دریافت کنند. این تعهدات می تواند تعهدات مالی و یا ضمانت اشخاص معتبر باشد. در هر صورت مالک شرکت نظافتی باید در استخدام خدمه دقت و حساسیت های لازم را به خرج دهند.

شرکت خدماتی نظافتی

کارهای تخصصی باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد

برخی شرکت های نظافتی خدمات دیگری به غیر از نظافت منزل هم ارائه می دهند. مانند جابجایی اثاثه و یا شستشوی فرش و یا موکت و از این قبیل کارها. برای انجام برخی از این امور مانند جابجایی اثاث حتما باید افراد آموزش های لازم را دیده باشند تا حین جابجایی به وسایل آسیب وارد نکنند. برای شستشوی فرش و موکت و پرده ها استفاده از مواد شوینده مناسب باید به این افراد آموزش داده شود. البته به یاد داشته باشید کارگران شرکت خدماتی نظافتی کارگران حمل بار نیستند و در صورتی می توانند در حمل بار و اسباب سنگین خانه کمک کنند که قبلا این کار را در شرت های حمل و نقل انجام داده باشند منظور از جابجایی اثاث در شرکت خدماتی نظافتی جابجایی وسایل داخل خانه و تغییر دکوراسیون است.

شرکت خدماتی نظافتی

برای نظافت منزل و محل کار برنامه داشته باشید

نظافت منزل و محل کار باید با هدف مشخص و برنامه منظم صورت گیرد. مثلا نشافت می تواند برای عید، یا یک مهمانی مهم یا برنامه هفتگی و یا ماهانه باشد و بر حسب هر کدام از این اهداف تعداد کارگران خدماتی و زمانی که برای نظافت لازم است متفاوت خواهد بود. عموما برای نظافت منزل یا اداره به مناسبت عید حتما از یک ماه قبل از یک شرکت خدماتی نظافتی وقت بگیرید و درخواست نیروی ماهر و آموزش دیده کنید تا با نزدیک شدن روزهای پایانی سال دچار استرس و فشردگی برنامه ها نگردید. یا اینکه برای نظافت ماهانه یا هفتگی تا انجا که می توانید روز مشخصی را تعیین کنید تا هر هفته در همان روز به صورت منظم نظافت صورت گیرد. برای نظافت عاید و جاری خانه برنامه هفتگی بسیار مناسب است. در این برنامه میتوانید کل خانه و سرویس بهداشتی و حمام را در عرض چند ساعت نظافت کنید و چون هر هفته این کار تکرار می شود به مرور متوجه تاثیر آن بر نظم خانه خواهید شد.

شرکت خدماتی نظافتی

شرکت خدماتی نظافتی تمیزکار

شرکت خدماتی نظافتی تمیز یار به دلیل استفاده از نیروهای حرفه ای و آموزش دیده توانایی ارائه خدمات در همه زمینه ها از جمله نظافت هفتگی و یا ماهانه و یا مناسبیت و پذیرایی از مهمان ها را خواهد داشت. در کنار آن این شرکت می تواند در امر نگهداری از سالمندان هم به شما کمک نماید. همین گستردگی ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان سبب رضایتمندی آنها گردیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو