تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Mulan منتشر شد

تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Mulan منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

464

1398/4/17

13:52


تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Mulan منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر فیلم سینمایی Mulan (مولان) منتشر شده است که در ادامه این خبر می توانید این تریلر را تماشا کنید.

به تازگی اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Mulan (مولان) منتشر شده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن هستیم. فیلم Mulan داستان ماجراجویی حماسی زنی را روایت می‌کند که خود را جای یک مرد جا می‌زند تا وارد ارتش شود و با حمله شمالی‌ها به کشور چین مقابله و از کشورش دفاع کند. آرزوی هوآ مولان تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دختر جنگجوی تاریخ است و او دارای شخصیتی سرزنده، متعهد و کاملا مستقل است. زمانی که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. در ادامه شاهد تیزر تریلر هستید:

پیش از این در سال 1998 انیمیشن Mulan توسط دیزنی ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نهایت نیز توانست 304 میلیون دلار در سرتاسر دنیا بفروشد. بجز تریلر کمپانی والت دیزنی پوستر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت مولان هستیم . در ادامه شاهد این پوستر هستید:

لیو ییفئی (کریستال لیو) در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan ایفای نقش دارند. کارگردانی این فیلم برعهده نیکی کارو بوده است. و نوشتن فیلمنامه نیز برعهده الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور بوده است. فیلم Mulan در تاریخ 27 مارس 2020 (8 فروردین 1399) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو