پریانکا چوپرا از خریدن کردن برای همسرش متنفر است

منبع: کولاک

586

1398/4/17

18:10


مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

جای شکی نیست که پریانکا چوپرا و نیک جوناس یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین زوج‌های حال حاضر جهان هستند. یک رابطه عاطفی که با «مت کالا» شروع شد و به یکی از زیباترین ازدواج‌های تاریخ تبدیل شد و حالا ۶ ماه از ازدواج آنها می گذرد. اگر یک جایزه برای اهداف زوج‌های سلبریتی‌ها در فضای مجازی وجود داشت قطعا این جایزه به پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس می‌رسید. این دو چهره موفق، با پست گذاشتن عکس‌های احساساتی خود، پیام‌های دل نشین و کامنت‌های طنزآلود خود، عشق ناب میان خود را به فالوئرهای خود نشان می‌دهند. پریانکا و نیک یکی از با استایل‌ترین زوج‌های سینمایی هستند و این امر بر کسی پوشیده نیست.

درحالیکه بالیوود دوستان با سلیقه بی عیب و نقص پریانکا در دنیای فشن آشنا هستند به تازگی یکی از خبرنگاران از پریانکا سوال کرد که آیا برای همسرش نیک هم خرید می‌کند یا خیر و پریانکا به سرعت در پاسخ به آن خبرنگار گفت که از خرید کردن برای نیک متنفر است چراکه نیک در پوشش خود انتخاب‌های بسیار خاصی دارد. پریانکا گفت که برای نیک کفش و لباس نمی‌خرد اما برای تکمیل تیپ و کلاس او، دوست دارد برای نیک اکسسوری‌های متنوعی خرید کند. پریانکا می گوید او و نیک هنوز، هر روز چیزهای جدیدی در مورد خصوصیات یکدیگر می‌فهمند. او می‌گوید ازدواج در زندگی اتفاق متفاوتی است و او هیچ وقت فکر نمی‌کرده است تا این اندازه میان همسر با دوست پسر این تفاوت وجود داشته باشد.

پریانکا و همسرش نیک اخیرا برای شرکت در مراسم ازدواج برادر نیک، جو جوناس با سوفی ترنر، بازیگر سریال «تاج و تخت» به پاریس سفر کرده بودند. بعد از اتمام این مراسم نیکیانکا (نام مستعار آنها) تصمیم گرفتند زمان بیشتری را در اروپا سپری کنند و بعد از پاریس به ایتالیا رفتند و تعطیلات رویایی خود در آنجا با درست کردن پاستا در کنار یک سرآشپر طولانی مفرح‌تر کردند و نیک جوناس ویدئوی جذاب این آشپزی را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت و  پس از آن ویدئوی دیگری از رقص آنها در غروب آفتاب را  منتشر کرد که در فضای مجازی غوغا کرد. البته پریانکا و نیک هر دو جزء فعال‌ترین سلبریتی‌ها در فضای مجازی هستند.

چوپرا قرار است در فیلمی کمدی که در مورد ازدواج یک هندی با یک آمریکایی است با بازیگر امریکایی، میندی کالینگ همبازی شود. او در بالیوود هم فیلم «آسمان صورتی است» را به زودی آماده اکران خواهد داشت که در آن با فرهان اختر همبازی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو