کامیلا کابیو، بیوگرافی + عکس

کامیلا کابیو، بیوگرافی + عکس


منبع: زیبامون

1,980

1398/4/17

19:57


در این بخش از زیبامون بیوگرافی کامیلا کابیو و تعدادی از جدیدترین عکس های این خواننده جوان و پرطرفدار رو آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

کامیلا کابیو، بیوگرافی + عکس

اگه براتون جالبه تا با بیوگرافی سلبریتی ها و افراد معروف آشنا بشید حتما بخش سلبریتی های سایت زیبامون دات کام رو دنبال کنید. ما در این بخش، بیوگرافی سلبریتی های معروف و همچنین جدیدترین عکس های اونها رو گردآوری کرده ایم که برای طرفداران این افراد معروف جالب خواهد بود.

در این قسمت از زیبامون هم با ما همراه باشید، بیوگرافی کامیلا کابیو رو بخونید و جدیدترین عکس های این خواننده جوان و پرطرفدار رو مشاهده کنید.

 

بیوگرافی کاملیا کابیو

کاملیا کابیو (camila cabello) در 3 مارس سال 1997 در هاوانا، کوبا متولد شده است. پدر او اهل مکزیک هست اما به شهر کوبا مهاجرت کرده و کاملیا و خواهرش صوفیا در این شهر متولد شده اند. زمانی که کاملیا 5 ساله بود خانواده اش به فلوریدا در ایالات متحده مهاجرت کردند و او در سال 2008 شهروندی آمریکا رو دریافت کرد.

او از سال 2012 آواز خواندن رو شروع کرد و بعد از پیوستن به گروه دختران با عنوان "فیفت هارمونی (Fifth Harmony) فعالیت خودش رو به طور حرفه ای تر ادامه داد. او از سال 2013 تا پایان سال 2016 در تورهای مختلفی که گروه "فیفت هارمونی" برگزار می کرد، اجرا داشت.

 

کاملیا کابیو1

 

کاملیا کابیو در سال 2016 آهنگ مشترکی با "مشین گان کلی" رپر آمریکایی اجرا کرد و موفق به دریافت رتبه 4 در بیلبورد 100 آمریکا شدند. علاوه بر این او  در سال 2016 به عنوان 25 نوجوان تاثیر گذار توسط مجله تایم نیز معرفی شد. 

آهنگ "هاوانا" اولین موزیک و تک اهنگ کاملیا هست که در سال 2017 منتشر شد. این تک‌آهنگ در کانادا، اسکاتلند، لهستان، استرالیا، بریتانیا در رتبه اول قرار گرفت و در رتبه بندی سایر کشورها به عنوان ده ترانه اول معرفی شد.

 

کاملیا کابیو

 

آلبوم انفرادی کاملیا کابیو در سال 2017 با عنوان "Camila" منتشر شد. این آلبوم موفقیت های زیادی رو برای او کسب کرد و باعث شد تا بیشتر از همیشه شناخته و معروف بشه.

این خواننده و ترانه‌سرا که نامزد جایزه‌ گرمی هم بوده قرار هست برای اولین بار در فیلم سینمایی سیندرلا (Cinderella) نقش اصلی را بازی کند.

 

جدیدترین عکس های کاملیا کابیو

 

کاملیا کابیو و شان مندز

 

کاملیا کابیو و شان مندز

 

تصویر کاملیا کابیو

 

تصویر کاملیا کابیو

 

عکس اینستاگرام کاملیا کابیو

 

عکس اینستاگرام کاملیا کابیو

 

عکس جدید کاملیا کابیو

 

عکس جدید کاملیا کابیو

 

عکس کاملیا کابیو

 

عکس کاملیا کابیو

 

کاملیا کابیو با موهای بافته شده

 

کاملیا کابیو با موهای بافته شده

 

کاملیا کابیو در مراسم گرمی

 

کاملیا کابیو در مراسم گرمی

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی هری استایلز + عکس

بیوگرافی ایشا گوپتا + عکس

امبر هرد زیباترین زن جهان + بیوگرافی و عکس

عکس قبل از عمل زیبایی هانده ارچل + بیوگرافی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو