دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت


منبع: تالاب

205

1398/4/18

07:17


دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

دکوراسیون طبیعت در خانه 

برای زیبایی در خانه فقط کافیست خانه را باز کنید و از رنگ های روشن در خانه تان بهرهگیری کنید . 

 

به گزارش تالاب انواع زیباترین و بهترین مدل های چیدمان اتاق خواب با الهام از زیبایی های طبیعت را برایتان حاضر نموده ایم، می‌دانیم که اتاق خواب باید مایه آرامش خانواده باشد. الهام ازطبیعت در شمار زیادی از طراحی‌های داخلی رخداد می‌افتد و عبارت تازه‌ای برای معرفی آن وجود ندارد. هریک از ما به کمک حس خوبی که از طبیعت می‌گیریم،

 

خواسته یا ناخواسته در پیرامون خود نشانی از آن را زنده می‌کنیم، گاه با یک کلکسیون کوچک از صدف‌های دریایی و گاه با تیرهای چوبی پدیدار در سقف که با همان شکل شروع، تظاهر کرده‌اند، اما در اینجا می‌خواهیم به فضاهایی بپردازیم که طبیعت، خودرا در انها با قدرت بیشتری نشان می‌دهد، فضاهایی که با دیدن آنها بی درنگ یکی ازسردمداران این کره خاکی «دریا، کوه، بیابان و …» رابه ذکر می‌آوریم.

 

اتاق‌خواب کشتزار‌اي

احتمالا تبدیل اتاق‌خوابتان به یک کشتزار کوچک، راحت‌ترین و کم‌خرج‌ترین کاری باشد کهمی‌توانید برای آوردن طبیعت به این فضا انجام دهید. فقط کافی است شمار زیادی گلدان کوچک و بزرگ با گیاهان سبز خریداری کرده و انها را در جای‌جای فضای خود قرار دهید؛ ازسقف گرفته تا کنار پنجره و تخت‌خواب و روی کف. بد نیست با گزینه روتختی یا حتی دکوری‌های بزرگی با این رنگ، اندکی رنگ سبز چمنی نیز چاشنی فضای خود کنید.

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

اتاق‌خواب جنگلی

برای طراحی اتاق‌خوابی با رنگ و بوی جنگل، باید پا را اندکی فراتر از حالت قبل بگذاریدو درختچه‌ها را جایگزین گیاهان کوچک کنید. بامبوها و شاخه‌های خشکیده درختان نیز میتوانند در این زمینه بشما کمک کنند. خزه‌ها و گیاهانی از این قبیل که در جنگل می‌رویند نیز گزینه‌های خوبی هستند. یادتان باشد در جنگل علاوه بر سبزینگی، چوب نیز قدرت زیادی دارد، پس در این فضا نیز از این عنصر معجزه‌گر غافل نشوید.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

دکوراسیون های دیدنی در خانه 

 

اتاق‌خواب چوبی

توصیف ارزش و زیبایی چوب، سخنی گزاف است، چراکه همه ما بر این موضوع واقفیم ودر اکثر خانه‌ها حضور این عنصر طبیعی رابه‌وفور حس میکنیم. آنچه این اتاق‌خواب رابه‌صورت اغراق‌آمیزی چوبی نشان میدهد، بهرهگیری از الوارهای درشت و طبیعی چوب است که از سقف گرفته تا کف و حتی مبلمان فضا نیز ازآن بی‌بهره نمانده است. بهرهگیری از چوب با این قدرت و شدت در فضا به آن سبک روستیک می‌بخشد.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

 

اتاق‌خواب خاکی

خاک با رنگ دلنشین خود میتواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای دیزاین چیدمان اتاق‌خواب شما با زمینه طبیعی باشد. رنگ گرم و ملایم خاکی و ترکیب‌های خوشگل آن با رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، سبز سدری یا زیتونی می‌تواند فضایی بسیار دل‌انگیز در اتاق‌خواب پدید آورد. مطابق انچه در تصویر می‌بینید بهرهگیری از کتیبه‌های نقش دار گِلی برای تزئین دیوار پشت تخت‌خواب، راه‌حلی خلاقانه در طراحی فضای خواب شماست.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

 

اتاق‌خواب غارنشین

غارها همه ی وقت مرموز به نظر می‌رسند. فضاهایی که با ورود به آنها به‌یکباره با دنیایی جدید روبرو می‌شویم؛ دنیایی مخوف و درعین‌حال دنج و امن. اگر می‌خواهید اتاق‌خوابتان خیلی دنج باشد، پیشنهاد من برای آوردن طبیعت به این فضا، الهام از غارهاست. بنا بر سلیقه خود میتوانید غارهای روشن و نمکی را گزینه کنید یا غاری تاریک و سنگی. وقتی فضای خوابتان رابه این شکل طراحی نمایید، هرکسی با ورود به اتاقتان غافلگیر خواهد شد.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

انواع دکوراسیون های دیدنی در خانه

 

اتاق‌خواب کوهستانی

من کوهستان رابه شفافیت می‌شناسم؛ جاییکه هوای آن رقیق‌تر از اینجا و نورش زلال‌تر از هر جای دیگری است، پس پیشنهادم این است که اگر میخواهید فضای خوابتان شفاف و خالص باشد، زمینه کوهستانی را برای آن گزینه کنید. سنگ‌های تراش‌نخورده در کنار پنجره‌های بزرگ و نورگیر میتوانند این حس رابه فضای شما تلقین کنند. بهرهگیری از منسوجات پوستی و پشمی نیز حس کوهستانی اتاق‌خوابتان را مضاعف خواهد کرد.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

 

اتاق‌خواب ساحلی

به گزارش تالاب برای آوردن حس و حال دریا به فضای خوابتان میتوانید از رنگ‌، پروژه و بافت‌های دریایی و ساحلی بهرهگیری کنید. رنگ‌هایی مانند آبی در طیف‌های مختلف و رنگ ماسه این حس را دقیقاً بشما منتقل خواهند کرد. پیاده کردن پروژه موج‌های دریا روی روتختی و روبالشی‌ها نیز ایده خوبی است. بهرهگیری از عناصری مانند طناب‌های ماهیگیری و صدف‌های دریایی نیز به کمک شما خواهند آمد. ضمناً یک تصویر از دریا نیز می‌تواند چاشنی خوبی برای چیدمان دریایی شما باشد.

 

دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

انواع دکوراسیون های دیدنی در خانه با موضوع طبیعت

 

اتاق‌خواب بیابانی

کویر و بیابان از پادشاهان نیرومند زمین هستند که گاهی فکر می‌کنم در حقشان زیادی بی‌توجهی میکنیم. این پهنه تهی وسیع، حرف‌های بیشماری برای گفتن دارد. اگر از افرادی هستید که کویر را هم درست مانند دیگر عناصر طبیعت می‌ستایید، احتمالاً بد نباشد با ایجاد حال و هوایی بیابانی در اتاق‌خوابتان، فضایی متمایز خلق نمایید و آرامش و خلوت کویر را میزبان خواب آرام شبتان کنید. بازی با نور و سایه را در این خلوت همراه‌داشتنی از ذکر نبرید.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو