محمود بصیری: دروغ سینما را به این روز انداخته

منبع: برترین ها

80

1398/4/18

08:40


بازیگر سریال "آرایشگاه زیبا" گفت: در حال حاضر به مدت چهارده سال است که به جز "فیلم تاوان" هیچ کاری را بازی نکرده ام، البته همان یک کار هم اشتباه بزرگی بود زیرا دروغ‌های بسیاری به من گفته شد، سر پروژه حاضر شدم و قرار بود بازیگران خوبی به کار اضافه شوند اما همه چیز دروغ بود.

میزان نوشت: بازیگر سریال "آرایشگاه زیبا" گفت: در حال حاضر به مدت چهارده سال است که به جز "فیلم تاوان" هیچ کاری را بازی نکرده ام، البته همان یک کار هم اشتباه بزرگی بود زیرا دروغ‌های بسیاری به من گفته شد، سر پروژه حاضر شدم و قرار بود بازیگران خوبی به کار اضافه شوند اما همه چیز دروغ بود.

محمود بصیری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی، درخصوص وضعیت کنونی بازیگری گفت: متاسفانه بسیاری از بازیگران و نه همه آنها بیشتر برای پول بازی می‌کنند، آخر عاقبت بازی کردن برای پول هم به سینمایی منجر به شرایطی می شود که هم اکنون شاهد آن هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: سینمای امروز شاید از لحاظ تعداد تولیدات به شدت رشد کرده باشد اما از لحاظ کیفیت بدون شک سقوط کرده است، پیشتر نقش‌های استخوان‌ داری به من پیشنهاد می‌شد که به عنوان بازیگر حسابی با آن کلنجار می‌رفتم، نقش چیزی به من اضافه می کرد و یا من به آن چیزی می افزودم اما نقش‌های تخت و سطحی امروزی به هیچ وجه چنین قابلیتی ندارند.

محمود بصیری: دروغ و ریا سینما را به این روز انداخته

بازیگر سریال "آرایشگاه زیبا" با اشاره به غیبت طولانی مدت خود در سینما اذعان کرد: بارها شده که دوستان گفته‌اند برای اینکه بیکار نباشی بیا و این نقش را بازی کن، اما من هیچوقت چنین پیشنهاداتی را قبول نمی‌کنم زیرا دوست ندارم الکی گوشه‌ای تصویر بایستم و هیچ نقشی در درام نداشته باشم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر به مدت چهارده سال است که به جز "فیلم تاوان" هیچ کاری را بازی نکرده ام، البته همان یک کار هم اشتباه بزرگی بود زیرا دروغ‌های بسیاری به من گفته شد، سر پروژه حاضر شدم و قرار بود بازیگران خوبی به کار اضافه شوند اما همه چیز دروغ بود، از نظر من دروغ و ریا سینما را به وضعیت فعلی دچار کرده است.

بازیگر سریال "بدون شرح" با اشاره به حضور برخی افراد نابلد در سینما افزود: بارها اتفاق افتاده که نقشی به من پیشنهاد می شود و می‌گویند وضع ما خوب نیست و با ما کنار بیا، من هم به آنها گفتم که وقتی وضعتان خوب نیست مگر مجبورید سینما کار کنید تا در آخر هم کار بی کیفیتی را تحویل مخاطب دهید.

بصیری با اشاره به انتظار خود برای پیشنهاد نقشی جذاب اظهار کرد: من هیچوقت برای بازیگری عجله‌ای نداشته و ندارم، منتظر نقشی تاثیرگذار حتی کوتاه هستم، برای من نقش متری نیست و حتی برای یک سکانس هم بازی کرده و بارها سر لوکیشن حاضر شده ام، این را هم بگویم امثال من در این سینما کم نیست، کافی است به گذشته نگاه کنید و ببیند چند تن از بازیگران قدیمی ما امروز خانه نشین شده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو