تاد فیلیپس: فیلم «Joker» براساس هیچ کتاب کمیکی ساخته نشده است!

منبع: بلاکس آپ

245

1398/4/18

16:02


تاد فیلیپس: فیلم «Joker» براساس هیچ کتاب کمیکی ساخته نشده است!

به تازگی کارگردان فیلم Joker گفته که این فیلم بر اساس هیچ کمیکی ساخته نشده است. برای دانلود جدیدترین فیلم ها می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار سینمای هالیوود، تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker (جوکر) در مصاحبه ای که با مجله امپایر داشته است، اطلاعات تازه ای در رابطه با جدیدترین ساخته اش به اشتراک گذاشته است. او گفته که جوکری که در فیلم او حضور دارد از هیچ کدام از کتاب های کمیک در نیامده است و دنباله روی هیچ کمیک بوکی نیست. او در مصاحبه با امپایر گفته که:

ما به هیچ بخش و نکته‌ای از کتاب‌های کمیک توجه نکرده‌ایم و دنباله‌روی آن‌ها نبودیم که این نکته‌ای است که مردم را عصبانی خواهد کرد.

او با این حرف ها گفته که فیلم جوکر تمام ساخته خودش است و قرار نیست در این فیلم شاهد ریشه و گذشته شخصیت جوکر باشیم. این صحبت های فیلیپس ممکن است برخی از طرفداران شخصیت جوکر را ناامید کند و این باعث کاهش فروش فیلم جوکر در سینماها شود. البته ممکن است که این اتفاق و تغییرات شخصیت جوکر نتیجه خوبی داشته باشد و افراد زیادی را راضی کند. مجله امپایر یک تصویر جدید نیز از فیلم جوکر منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

واکین فینیکسدر نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر ایفای نقش دارند. فیلم Joker در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) اکران خواهد شد. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو