گزارش باکس آفیس/ فیلم John Wick 3: Parabellum در صدر فروش

گزارش باکس آفیس/ فیلم John Wick 3: Parabellum در صدر فروش


منبع: بلاکس آپ

174

1398/2/31

21:10


گزارش باکس آفیس/ فیلم John Wick 3: Parabellum در صدر فروش

در باکس آفیس این هفته، فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) اکران خود را آغاز کرد و توانست در صدر جدول فروش قرار گیرد. این فیلم موزد انتظار توانست بیش از 57 میلیون دلار بفروشد.

بجز قسمت سوم فیلم جان ویک، در این هفته شاهد اکران چند فیلم دیگر نیز بودیم که فیلم سینمایی A Dog's Journey در بین آن ها توانست فروش خوبی داشته باشد و در رتبه چهارم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم که در 3,267 سالن سینما در حال اکران است، توانسته در افتتاحیه 8 می لیون دلار بفروشد.

همان طور که در ابتدا گفتیم قسمت سوم فیلم مورد انتظار جان ویک در هفته ای که گذشت اکران خود را آغاز کرد و توانست فروش بسیار خوبی در افتتاحیه اش داشته باشد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 3,850 سالن سینما آغاز کرد و توانست 57 میلیون دلار بفروشد و در صدر جدول فروش و یک پله بالاتر از قسمت جدید انتقام جویان قرار گیرد. 

جان ویک سه گانه اکشن، انتقامجویانه در مورد قاتل حرفه ای به نام جان ویک است که در این قسمت از فیلم، با کشتن یکی از اعضای بلند مرتبه سازمانی که در آن عضو است تبعید می شود و همگی در سراسر دنیا، به دنبال کشتن او هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده:

در قسمت سوم مجموعه اکشن و بسیار هیجان‌انگیز، یک جایزه جهانی ۱۴ میلیون دلاری برای شکار جان ویک (با بازی کیانو ریوز) که قاتل بسیار بزرگ و سرسختی محسوب می‌شود، گذاشته شده است. همین موضوع هم باعث شده که یک ارتش بسیار بزرگ از قاتلان مشهور و جایزه‌بگیر، به‌دنبال او بیفتند تا سر او را برای کسب کردن این جایزه ببرند. قربانی او یکی از اعضای رده بالای یک سازمان تروریستی بین‌المللی بود که دستور قتل جان ویک را صادر کرده بود. با اینکه جان ویک باید به سرعت اعدام می‌شد، اما ویلسون به او یک فرصت یک ساعته، پیش از باطل شدن عضویتش به او داد. حال جان به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌ها که دارد، باید برای جنگیدن و کشتن افرادی که قصد کشتن او را دارند، استفاده کند تا زنده از شهر نیویورک خارج شود.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

در رتبه دوم جدول نیز فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) قرار گرفته است. این فیلم ابرقهرمانی که تا به الان توانسته فروش فوق العاده ای در سرتاسر دنیا داشته باشد، این هفته با افت فروش 53 درصدی روبرو شد و توانست 29.4 میلیون دلار دیگر بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به رقم بسیار خوب 770.8 میلیون دلار برساند. 

فیلم جدید انتقام جویان در خارج از خاک آمریکا توانسته تا به الان 1 میلیارد و 844 میلیون دلار بفروشد و در کل دنیا نیز مجموعا توانسته 2 میلیارد و 614 میلیون دلار بفروشد. این فیلم با فروش هر هفته اش یک قدم به شکست رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ، یعنی فیلم آواتار نزدیک میشود. فیلم سینمایی آواتار توانست در مجموع 2 میلیارد و 780 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد.

در همین حین، فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با افت 54 درصدی روبرو شد و در هفته دوم اکرانش در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. این فیلم در هفته ای که گذشت توانست 24 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکا به 94 میلیون دلار برساند. این فیلم که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده، تا به الان 206 میلیون دلار در کل دنیا فروش داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو