راز خوش عکسی سلبریتی ها و ستاره های مد

راز خوش عکسی سلبریتی ها و ستاره های مد


منبع: نمناک

425

1398/4/19

10:16


افراد مشهور و سلبریتی ها برای جذابیت و خوش عکسی از تکنیک های جالبی استفاده می کنند که می توانید برای خوش عکس بودن از آن ها ایده بگیرید.

راز خوش عکسی سلبریتی ها و ستاره های مد

تکنیک های جذاب شدن و خوش عکسی سلبریتی ها چیست ؟

سلبریتی های مشهوری وجود دارند که حتی با چهره به نسبت معمولیشان در عکس ها بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند . این افراد از تکنیک های زیادی برای جذاب شدن عکس هایشان استفاده می کنند .

اگر جزو جوانانی هستید که رفتارهای سلبریتی های محبوب خود را مثل نحوه لباس پوشیدن ، جراحی های زیبایی و حتی عکس های جذابی که می گیرند را دنبال می کنید و دوست دارید مانند آنها در عکس ها زیبا و جذاب به نظر برسید ، با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید تا با راز زیبایی سلبریتی ها در عکس ها آشنا شوید.

رازهای زیبایی و خوش عکسی سلبریتی ها

انداختن پا روی هم :

اگر مستقیم در عکس قرار بگیرید انداختن پاها روی هم کشیدگی ایجاد می کند در نتیجه باعث می شود بلندتر و لاغر به نظر برسید . برای لاغرتر و خوش اندام تر به نظر رسیدن در عکس ها با پاهایتان خطوط مورب ایجاد کنید بدین معنی که یکی از پاها را جلوی پای دیگر قرار دهید ، ایجاد خطوط مورب به جای خطوط عمودی شما را کشیده تر نشان می دهد.

خوش عکسی

انداختن پاها روی هم از رازهای خوش عکسی سلبریتی ها

چگونه خوش عکس باشیم؟

قرار دادن زبان پشت دندان :

این یکی از قدیمی ترین حقه های عکس برداری است حالا، چرا زبان را پشت دندان قرار می دهند؟ خیلی خوب، نه فقط لبخند را کنترل می کند بلکه احمقانه هم به نظر نمی رسد.بلیک یکی از سلبریتی ها با تکنیک ساده ای مثل قرار دادن زبان به سقف دهان غبغب خود را تا حدودی نامشخص می سازد

زیاد از حد صاف نایستادن :

بخصوص خانم ها توجه داشته باشند که برای داشتن یک عکس جذاب و خاص بهتر است سعی نکنند بیش از حد صاف و خشک مقابل دوربین قرار بگیرند .

ایستادن روی نوک انگشت :

آیا این توهم وجود دارد که یک شکاف بین ران و پا ایجاد می شود؟ توصیه می شود که باسن خود را خم کرده و روی پنجه پا بایستید. ترکیب این دو حرکت باعث ایجاد توهم فضای بیشتری بین پاها و ران خواهد شد .

ژست پاها در عکس

 جذابیت در عکس با ایستادن روی انگشتان پا

تکنیک های خوش عکس شدن سلبریتی ها

نشان دادن سمت چپ چهره :

طرف خوبی دارید و باید از آن به نفع خود استفاده کنید. معمولا با توجه به مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه ویک فارست انجام شد، این سمت چپ چهره شما است .

محققان این پدیده را به فرضیه "راست نیم کره" تشبیه می کنند که استدلال می کند نیم کره راست مغز مسئول درک و بیان احساسات به صورت بصری است و در نتیجه سمت چپ چهره شما فعال تر است و در اکثر افراد سمت چپ چهره جذابیت بیشتری دارد برای همین بهتر است در عکس ست چپ صورتتان بیشتر دیده شود .

کشیده کردن گردن و به جلو نگاه کردن :

غبغب آزاردهنده را با کشیده کردن گردن کنار بزنید تصور کنید یک نخ در وسط سرتان شما را به سمت بالا می کشد و با زیرکی به جلو اشاره می کند. نیکول شانه های خود را پایین می اندازد و گردن خود را دراز می کند این کار تا جای ممکن پوست را می کشد .

استفاده از زیر ساز مناسب آرایشی :

هر زنی می داند که زیر ساز نامناسب هر گونه صورتی را خراب خواهد کرد اما چیزی که نمی دانند این است که برای عکس چقدر بد است. زیر سازاگر برای پوست شما خیلی روشن باشد فلاش دوربین بلافاصله آن را قابل توجه خواهد کرد و رنگ چهره مثل روح می شود .

تاثیر آرایش در عکس ها

آرایش صحیح برای خوش عکسی

خوش عکسی با روش های صحیح ژست گرفتن

داشتن چهره شاد :

داشتن چهره شاد و نشان دادن رضایت با چشمان یکی دیگر از حقه ها در عکس برداری افراد مشهور است که با توجه به آن می توانید عکس های جالب تری داشته باشید .

موها را یک طرفه بریزید :

یکی از جالب ترین تکنیک ها که بسیاری از سلبریتی ها از آن برای خوش عکس شدن استفاده می کنند باز کردن موها و ریختن آنها به یک طرف است.

زدن رژلب روشن :

رژلب تیره زیبا است اما سن افراد را تا حدودی بالاتر نشان می دهد به همین خاطر رژلب روشن استفاده کنید تا لب ها براق و بزرگتر به نطر برسند .

انداختن عکس ها در فضای باز بین ساعت 4تا 6 :

این یک واقعیت است:زمان طلائی روزی وقتی اشعه گرم خورشید باعث می شود همه به بهترین شکل ظاهر شوند. در مقابل این نور طبیعی پوستتان نرم تر خواهد شد و رنگ و رو شما به بهترین شکل ظاهر خواهد شد .

عکاسی در فضای باز

خوش عکسی سلبریتی ها در فضای باز

خوش عکسی و جذابیت در عکس ها

از بالا عکس بگیرید :

به یاد داشته باشید:هر کسی که می خواهد از پایین عکس بگیرد دوست شما نیست. (نگاه کنید:غبغب چانه ، نورپردازی وحشتناک)همیشه مطمئن باشید کسی که از شما عکس می گیرد از کمی بالاتر عکس بگیرند و بلافاصله لاغرتر به نظر خواهند رسید .

گرفتن سلفی :

اگر خودتان عکس می گیرید دوربین را مستقیما از جلو تنظیم کنید ایجاد زاویه درست در عکس برداری حرفه ای بسیار اهمیت دارد.

آرایش با کیفیت :

آرایش کردن یکی دیگر از راه های زیبا شدن عکس هاست اما باید لوازم آرایش های با کیفیت استفاده کنید که هنگام عکس برداری با دوربین های با کیفیت مشکلات بافت پوست مشخص نشود .

لبخند :

این یک تاکتیک متداول در میان افرادی است که برای برنامه ها عکس می گیرند:به جای گرفتن یک عکس، ویدئویی از خودتان ضبط کنید که با برخی از دوستان هستید سپس فیلم را از نزدیک تماشا کنید و ازروی آن عکس بگیرید فوق العاده به نظر می رسید .

لبخند در جذابیت عکس

روش های ژست گرفتن در عکاسی

زیبایی و خوش عکسی افراد معروف و مشهور

فشردن لب ها روی هم :

بیشتر سلبریتی ها گونه های برجسته دارند و وقتی لبها را روی هم می فشارند زیباتر می شوند. این کار چنانچه دنیای مد نمناک گفته است حالتی بین لبخند و جدی بودن به شما داده و عکس شما را جذاب تر می کند.

برای خوش عکسی به سبک فرش قرمزی ها

با چشمانتان بخندید:

بسیاری از سلبریتی ها هنگام گرفتن عکس ، لبخند نمی زنند بلکه چشمان خود را طوری حالت می دهند که حالت شادی به چهره شان بدهد یعنی هنگام گرفتن عکس پلک زیر چشم خود را جمع کرده و چشمشان را به سمت بالا حرکت می دهند.

به سمت نور نگاه کنید :

اگر شما این کار را در لحظات قبل از گرفتن عکس انجام دهید، مردمک چشم شما کوچک می شود سعی کنید هنگام عکس گرفتن چشمان خسته و قرمزی نداشته باشید.

خوش عکس شدن

ترفندهای جالب خوش عکسی ستاره های مد

جذاب بودن و خوش عکسی با این روش ها

تمام وزن خود را روی پا قرار دهید :

اگر تمام وزن خود را روی پا اعمال کنید ژستی مثل قرار دادن دست روی کمر ایجاد می کنید که پایین تنه به سمت عقب می رود .

ژست های خوبی را تمرین کنید :

هیچ چیز عکس را مانند یک گوژپشت خراب نمی کند هر زمان که عکس می گیرید دقت کنید که بهترین ژست را تمرین می کنید و تا جایی که ممکن است خونسرد و راحت باشید .

بالا بردن سر :

مونیکا هنرپیشه ایتالیایی از این ترفند گسترده هنگام ژست برای عکس استفاده می کند او سرش را بالا می برد و گردنش را می کشد در نتیجه، ناحیه اطراف صورت او را محکم تر می کند. برای اینکه عکس حالت طبیعی تر به نظر برسد، مونیکا کمی به پهلو خم می شود. فرد باید مراقب این ترفند باشد اگر زاویه درست نباشد ممکن است متکبر به نظر برسد .

ژست عکاسی جذاب

بالا بردن سر راز خوش عکسی سلبریتی ها

ترفندهای جذابیت و خوش عکسی ستاره های مد

چشمان باز :

لبخند معروف هالیوودی روبرت چیز کوچکی را پنهان می کند روبرت وقتی لبخند پهناوری می زند چپ چپ و به بالا نگاه می کند. از ظاهر چین و چروک کوچک اطراف چشم ها جلوگیری می کند در حالی که خود نگاه کاملا باز و ساده است .

خم کردن سر :

مگان مارکل همیشه در عکس هایش صمیمی به نظر می رسد زیرا ازیک تکنیک ساده مثل خم کردن سر جلوی مخاطبان استفاده می کند البته همراه با ژست های دیگر مثل لبخند ، چشمان باز ، ...

بالابردن شانه :

سندرا با بلند کردن شانه ها، به ترقوه اش فشار می آورد و در نتیجه بر اندام خود تمرکز می کند. باز هم موضوع اصلی این است که بیش از حد افراط نکنید، در غیر این صورت ممکن است گردنش خیلی کوتاه به نظر برسد .

طرف چپ صورت :

اگر می خواهید در عکس ها زیباتر بیافتید بهتر است طرف چپ صورتتان مقابل دوربین باشد پس مانند سلبریتی های مشهور به پشت برگردید وسمت چپ صورتتان را به سمت دوربین برگردانید. 

جذاب و خوش عکس بودن

خوش عکسی افراد معروف با طرف چپ صورت مقابل دوربین

رمز و راز خوش عکسی به سبک سلبریتی ها

دست را روی کمر بگذارید:

برای اینکه در عکس ها زیباتر و متعادل تر به نظر برسید دست را روی کمر بگذارید و اینگونه به بدنتان انحنا و عمق بیشتری دهید.

لبخند بزرگ :

اگر می خواهید در عکس ها جذاب تر به نظر برسید باید یکی از ویژگی های بی نقص چهره تان را بیش از پیش نمایان کنید مثلا اگر دندان های مرتب و سفیدی دارید با یک لبخند بزرگ این زیبایی را به تصویر بکشید.

خنده با نیمی از دهان :

این نیمه لبخند، حقه کریستن است و می تواند تقریبا در تمام عکس های او مورد توجه قرار گیرد . هر یک از ما می توانیم یک ترفند هنگام ژست گرفتن برای عکس پیدا کنیم. مهم ترین چیز این است که بیش از حد بر روی یک چیز نمانیم و به خاطر داشته باشید که تنوع بسیار مهم است .

 

تکنیک های جذاب شدن سلبریتی ها در عکس چیست ؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو