دستمزد سرسام آور بازیگران فیلم جدید شبکه نتفلیکس

منبع: بلاکس آپ

259

1398/4/19

18:07


دستمزد سرسام آور بازیگران فیلم جدید شبکه نتفلیکس

طبق تازه ترین اخباری که منتشر شده، دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز با دستمزدی سرسام آور در فیلم جدید شبکه Netflix ایفای نقش خواهند داشت. در ادامه این خبر با ما همراه باشید. 

در ابتدا باید گفت که کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز دو سال پیش اعلام کردند که فیلم Red Notice (اعلان قرمز) را بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و گل گدوت (Gal Gadot) خواهند ساخت و همچنین اعلام شد که کارگردانی و نوشتن فیلم برعهده Rawson Marshall Thurber (راوسون مارشال تربر) خواهد بود. حال به تازگی اعلام شده که حقوق ساخت و انتشار این فیلم را شبکه نتفلیکس از یونیورسال خریداری کرده است. طبق خبری که منتشر شده دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز که از بازیگران اصلی این فیلم هستند، دستمزد بسیار بالایی دریافت کرده اند. 

در خبر اعلام شده که رینولدز برای بازی در فیلم Red Notice قرار است 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کند و گدوت نیز که نقشی اصلی را بر عهده دارد به احتمال زیاد در همین اندازه دستمزد خواهد گرفت. اما احتمالا دواین جانسون دستمزد بیشتری دریافت کند، چرا که بجز بازی از تهیه کنندگان فیلم نیز به حساب می آید. کارگردان این فیلم یعنی راوسون مارشال تربر قرار است برای این فیلم 10 میلیون دلار دریافت کند. این کارگردان پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم Skyscraper (آسمان‌ خراش) با دواین جانسون همکاری داشته است. 

هنوز به صورت رسمی تایید نشده است ولی منابعی گفته اند که فیلم سینمایی Red Notice (اعلان قرمز) قرار است با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شود، ولی با توجه به مالیات‌ها و دیگر هزینه‌های پرداختی بودجه تولید فیلم اعلان قرمز احتمالا تا 200 میلیون دلار نیز بالا می رود. این در حالی است که جانسون دیروز در شبکه‌ های اجتماعی از نتفلیکس برای ساخت «بزرگ‌ترین تعهدی که وی برعهده گرفته» تشکر کرد. داستان این فیلم بر محور یک سارق بزرگ و تعقیب کننده وی متمرکز است. فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice قرار است در مکان‌ های مختلف در سراسر جهان در سال 2020 آغاز شود و زمان انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو