حضور دو بازیگر دیگر در فیلم مورد انتظار Fast and Furious 9 تایید شد

منبع: بلاکس آپ

381

1398/4/19

18:07


حضور دو بازیگر دیگر در فیلم مورد انتظار Fast and Furious 9 تایید شد

در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم مورد انتظار Fast and Furious 9 تایید شده است. با ما همراه باشید.

چند روز پیش بود که اعلام شد مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) آغاز شده است. در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لوداکریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت باشیم. حال طبق تازه ترین اخبار دو بازیگر دیگر نیز به این فیلم پر ستاره اضافه شده اند. طبق خبری که اخیرا منتشر شده، شارلیز ترون، بازیگر نقش سایفر و هلن میرن، بازیگر نقش مگدالن شاو که پیش از این شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بودیم، قرار است برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Fast and Furious 9 بازگردند.

کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین خواهد بود. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است. فیلم Fast and Furious 9 در تاریخ 22 می 2020 (2 خرداد 1399) اکران خواهد شد. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن 10) قرار است در تاریخ 2 آوریل 2021 (13 فروردین 1400) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو