روش های خانگی حالت دادن به مو بدون حرارت دادن با سشوار و اتو

منبع: نمکستان

173

1398/4/19

22:41


روش های حالت دهی به مو بدون حرارت دادن به آنها

روش های خانگی حالت دادن به مو بدون حرارت دادن با سشوار و اتو

نمکستان : زیبایی موها در زیباتر دیده شدن بسیار موثر اند. و یکی از راه های رایج و متداول در حالت دهی به مو ها، حالت دهی با سشوار است. اما بهتر است بدانید که استفاده مداوم از سشوار عوارضی به دنبال دارد. یکی از این عوارض ریزش مو است. یک طرز تفکر اشتباه در این مورد، این است که بسیاری فکر می کنند عواملی آسیب رسان هستند که با ریشه مو ارتباط دارند و به طور مستقیم با ریشه تماس پیدا می کنند. اما سشوار کشیدن تغییراتی را تنه یا ساقه مو ایجاد می کند و به مرور موجب ریزش مو می شود.

خشکی و شکنندگی مو یکی دیگر از عوارض سشوار کشیدن است. باد شدید سشوار چه گرم باشد و چه سرد باعث ایجاد الکتریسیته شده و شکنندگی مو را در پی دارد.

بهترین و سالم ترین روش برای خشک کردن موها استفاده از حوله های میکروفیبر است که قدرت خشک کنندگی بالایی دارند. روش های بهتری برای حالت دادن به مو وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها موهای خود را به زیبایی آراسته کنید. ساده ترین روش برای زیبا تر دیده شدن موها موج دار کردن آن هاست.

این کار را بعد از حمام کردن می توانید انجام دهید. ابتدا آب اضافه موها را بگیرد، پس از شانه کردن از دو طرف ببافید. کوچک یا بزرگ بودن فرها بستگی به نوع بافت شما دارد. بعد از بافتن اجازه دهید موها کاملا خشک شود. اگر این کار را شب قبل از خواب انجام دهید و شب را با آب بخوابید موها زمان بیشتری برای حالت گیری دارند. نهایتا بعد از باز کردن بافت را با حرکات نرم و آهسته انگشت باز کنید.

یک روش قدیمی برای فر کردن مو ها زمانی که بیگودی در دسترس نیست استفاده از توار پارچه ایی است. بعد از شستشوی موها خیسی آن را با حوله های میکروفیبری بگیرید. پارچه نخی تهیه کرده و آن را به صورت برش های نواری دراز درآورید. اگر می خواهید فرهای درشت تری داشته باشید پهنای نوار را بیشتر کنید و اگر فرهای زیر را بیشتر می پسندید نوار ها را باریک ببرید. بعد از پیچیدن نوار دور مو دو سر نوار را بهم گره بزنید. پس از انجام این کار اجازه دهید مویتان خشک شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو