قیمت AirPods 2 کاهش پیدا کرد.

منبع: آسمونی

144

1398/4/20

13:36


قیمت ایرپاد 2نسخه ی با کیس شارژ بی سیم ( Wireless Charging Case) از 200 به 180، کیس معمولی از 160 به 144 دلار، در سایت آمازون کاهش داشته است.

قیمت ایرپادها آن ها را به یک محصول پریمیوم ( premium) تبدیل کرده است. ایرپادها یکی از بهترین ایرباد ها (earbuds) در چند سال اخیر به حساب می آیند، و خوشبختانه در چند روز اخیر سایت آمازون اقدام به کاهش قیمت آن ها کرده است.

قیمت ایرپاد 2 از 160 به 144 دلار کاهش داشته که خود افت 10 درصدی بوده ، خبر خوشحال کننده دیگر این که قیمت ایرپاد 2 همراه با کیس شارژ وایرلس نیز کاهش داشته و از 200 به 180 دلار  رسیده است.

به گزارش سایت آسمونی، این کاهش قیمت به سرعت در بازار کشورمان نیز تاثیرگذار بوده و در جند روز اخیر کاهش قیمت بین 400 تا 500 هزار تومانی را برای ایرپاد نسخه 2 شاهد بوده ایم.

ایرپاد 2 که آخرین نسخه این محصول می باشد یک محصول تکمیل کننده برای iPhone XS و دیگر آیفون های اپل می باشد که سازگاری کامل و شگفت انگیزی با آن ها دارد. به سرعت به آیفون ها متصل می شوند و با قرار گرفتن تراشه H1 ( در نسل دوم) حتی این اتصال سریعتر نیز شده است.شاید یکی از نکات مهم‌ مرتبط‌ به تراشه‌ی مذکور، این است که یک ساعت مکالمه‌ی بیشتر (معادل ۵۰ درصد) را برای کاربران ایرپاد نسل دوم به‌ارمغان می‌آورد.

بهبود وضوح میکروفون و افزایش سرعت اتصال به دستگاه‌ها و پشتیبانی از Hey SIRI دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که تراشه‌ی H1 در ایرپاد نسل دوم اعمال کرده است. نکته‌ی مهم دیگر اینکه ایرپاد جدید اپل به بلوتوث ۵ مجهز شده است.

در بین تمامی هدفون‌های ساخته‌شده‌ی اپل و حتی هدفون‌های شرکت بیتس، این نخستین‌بار است که استفاده از تراشه‌ی H1 را شاهد هستیم. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، برخی از هدفون‌های جدید بیتس به‌دلیل فروخته‌شدن این شرکت به اپل، به تراشه‌ی W1 و H1 مجهز شده‌اند تا هم عمر باتری بیشتری داشته باشند و هم راحت‌تر به دستگاه‌هایی نظیر آیفون و مک‌بوک و آیپد متصل شوند.

 

0/5 ( 0 نظر )


منبع : asemooni

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو