فیلم The Woman in the Window در سال 2020 اکران خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

182

1398/4/20

14:12


فیلم The Woman in the Window در سال 2020 اکران خواهد شد

بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده است، اکران فیلم سینمایی The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) عقب افتاده است. شما برای دانلود جدیدترین فیلم های روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی وب سایت هالیوود ریپورتر در خبری اعلام کرده که اکران فیلم سینمایی The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) تا سال 2020 عقب افتاده است. این فیلم با بازی ایمی آدامز (Amy Adams) در ابتدا قرار بود در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) اکران شود، اما حال اعلام شده که بنا به دلایلی اکران این فیلم تا سال 2020 عقب افتاده است. الیزابت گابلر، رئیس فاکس 2000 در این رابطه گفت:

ما با یک رمان پیچیده مواجه هستیم. به همین دلیل بود که ما فیلم را خیلی زود برای نمایش آزمایشی گذاشتیم. ما می‌خواستیم آن را بهتر کنیم و حمایت کامل دیزنی در انجام این کار را داشتیم.

وظیفه کارگردانی فیلم The Woman in the Window بر عهده جو رایت بوده است که پیش از این کارگردانی فیلم Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات) را برعهده داشته است. نمایش آزمایشی فیلم The Woman in the Window با بازخورد ضعیفی مواجه شده و بسیاری از کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند،‌ گفته‌اند که بخش سوم فیلم گیج کننده و بیش از حد مبهم بوده است. با این حال، با توجه به حضور آدام در فیلم Hillbilly Elegy (مرثیه هیل بیلی) به کارگردانی ران هاوارد، مشخص نیست که چه زمانی قرار است فیلمبرداری دوباره فیلم The Woman in the Window و تغییرات آن انجام شود. ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، گری اولدمن، برایان تایری هنری، آنتونی مکی و ماریا بوزمن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو